Execuţia de lucrări şi prestarea de servicii de proiectare, fazele: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (P.A.C.), Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), Proiect Tehnic de Execuţie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor în condiţiile legii, Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică p...
Execuţia de lucrări şi prestarea de servicii de proiectare, fazele: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (P.A.C.), Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), Proiect Tehnic de Execuţie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor în condiţiile legii, Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante şi modificări ale proiectului), întocmire raport la terminarea execuţiei, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, program de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as-built", pentru obiectivul de investiţii “Sediul Unităţii Militare 0623 Braşov", situat în municipiul Braşov, Strada Institutului nr. 10A, judeţul Braşov, din cadrul Programului naţional de construcţii de interes public sau social
Valoare estimată a contractului de lucrări având că obiect execuţia de lucrări şi prestarea de servicii de proiectare, este de 73.806.566,65 lei fără TVA, din care:
• Cheltuieli care reprezintă lucrări de construcţii-montaj (C+M). Lucrările de constructii-montaj sunt cele prevăzute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 4.1, 4.2 şi 5.1.1 din devizul general = 51.051.931,11 lei fără TVA;
• Cheltuieli pentru servicii de proiectare fazele: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (P.A.C.), Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), Proiect Tehnic de Execuţie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor în condiţiile legii, Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as-built" = 894.000,00 lei fără TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.