Execuţia de lucrări şi Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, rest de executat, pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare Biserica Sfântul Nicolae Drăgăneşti-Vlaşca şi construire anexă socială şi clopotniţă în localitatea Drăgăneşti-Vlaşca, judeţul Teleorman"
Valoarea estimata a contractului este de 1.408.100,00 lei fara TVA, compusă din:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 65....
Execuţia de lucrări şi Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, rest de executat, pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare Biserica Sfântul Nicolae Drăgăneşti-Vlaşca şi construire anexă socială şi clopotniţă în localitatea Drăgăneşti-Vlaşca, judeţul Teleorman"
Valoarea estimata a contractului este de 1.408.100,00 lei fara TVA, compusă din:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 65.000,00 lei
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.318.100,00 lei din care:
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii: 1.248.505,00 lei
Subcap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic: 3.320,00 lei
Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 27.635,00 lei
Subcap. 4.5 Dotări: 38.640,00 lei
- Cap. 5 – Alte cheltuieli: 25.000,00 lei, din care:
Subcap. 5.1 – Organizare de santier: 25.000,00 lei
Subcap. 5.1.1 – Lucrari constructii: 20.000,00 lei
Subcap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de santier: 5.000,00 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.