Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca contine urmatoarele prevederi care vizeaza obligativitatea evaluarii riscurilor: 7, alin. 4, lit. a: Angajatorul are obligatia sa evalueze riscurile pentru securitatea si sanatatea lucratorilor, inclusiv la alegerea echipamentelor de munca, a substantelor sau preparatelor chimice utilizate si la amenajarea locurilor de munca. 12, alin. 1, lit. a: Angajatorul are obligat...
Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca contine urmatoarele prevederi care vizeaza obligativitatea evaluarii riscurilor: 7, alin. 4, lit. a: Angajatorul are obligatia sa evalueze riscurile pentru securitatea si sanatatea lucratorilor, inclusiv la alegerea echipamentelor de munca, a substantelor sau preparatelor chimice utilizate si la amenajarea locurilor de munca. 12, alin. 1, lit. a: Angajatorul are obligatia sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice. 13, lit. b: pentru asigurarea conditiilor de securitate si sanatate in munca si pentru prevenirea accidentelor de munca si a bolilor profesionale, angajatorii au obligatia sa intocmeasca un plan de prevenire si protectie compus din masuri tehnice, sanitare, organizatorice si de alta natura, bazat pe evaluarea riscurilor, pe care sa il aplice corespunzator conditiilor de munca specifice unitatii. Evaluarea riscului de accident şi îmbolnăvire profesională este o procedură reglementată asa cum a fost mentionat mai sus, ca parte integrantă din documentaţia ce ţine de Securitatea şi Sănătatea în Muncă.Evaluarea si planul de prevenţie sunt documente dinamice, ce trebuie să fie actualizate ori de câte ori apar situatii noi, legate de Securitatea şi Sănătatea în Muncă si pot afecta activitatea angajatorului. mai putin