Obiectivul general al lucrarii "Etajare imobil Grădiniţa Pinocchio în vederea înfiinţării unei creşe, strada Retezatului, nr. 8, Municipiul Câmpia Turzii, jud Cluj" este creşterea calităţii actului de îngrijire a copilului, de învăţământ, de formare şi educare.
Obiectul contractului:
1.Elaborarea proiectului tehnic şi detaliile de execuţie - 33.057,99 lei fără TVA;
2.Asistenţă din partea proiectantului pe perioada de execuţ...
Obiectivul general al lucrarii "Etajare imobil Grădiniţa Pinocchio în vederea înfiinţării unei creşe, strada Retezatului, nr. 8, Municipiul Câmpia Turzii, jud Cluj" este creşterea calităţii actului de îngrijire a copilului, de învăţământ, de formare şi educare.
Obiectul contractului:
1.Elaborarea proiectului tehnic şi detaliile de execuţie - 33.057,99 lei fără TVA;
2.Asistenţă din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control a lucrărilor de execuţie, avizat de către ISC - 12.800 lei fără TVA;
3.Construcţii şi instalaţii - 1.457.696,64 lei fără TVA;
4.Montaj utilaj tehnologic (montcharge, centrală termică, pompe etc.) - 12.736,14 lei fără TVA;
5.Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj (montcharge, centrală termică, pompe etc.) - 52.738,66 lei fără TVA;
6.Taxe pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii (taxe avize şi acorduri faza PUD şi DTAC) - 5.951,26 lei fără TVA;
Dotări (mobilier creşă, supreveghere video etaj 2, instalaţii semnalizare incndiu P+E1+E2) -134.515,13.
Durata contractului este de 24 luni, din care 4 luni proiectare si 20 luni executie lucrari.
Durata de prestare a serviciilor de proiectare este de 4 luni.
Durata prestarii serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului este pe toata perioada de executie a lucrarilor pâna la momentul semnarii procesului verbal de receptie finala la terminarea lucrarilor.
Asistenta tehnica se va acorda si in perioada de garantie acordata lucrarilor, in cazul in care este necesar.
Durata de executie a lucrarilor este de maxim 20 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor, dupa constituirea garantiei de buna executie.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire cu 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, a. i. raspunsul consolidat al autoritatii contractante sa fie transmis cu cel putin 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cheltuielile diverse si neprevăzute pot fi accesate doar în conditiile prevăzute expres de lege prin act aditional.
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.