Feedback
I.D.: 51674771

Estimarea valorii unui contract anual de prestare "SERVICII AFERENTE INTRODUCERII ÎN ŢARĂ/SCOATERII DIN ŢARĂ A PRODUSELOR MILITARE ACHIZIŢIONATE PRIN ACORDURI GUVERN LA GUVERN". Cod cpv 79223000-3. CANTITATEA ESTIMATĂ DE PACHETE DE SERVICII DE PRESTAT PE PARCURSUL ANULUI 2021 ESTE DE 250.

Data publicarii
18.11.20 Exista 1.011.288 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79223000-3
Termenul limita pentru depunere:
25.11.20
 
 
Documente participare:
  1. Document descriptiv.pdf
  2. Fisa anunt.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia are ca scop desemnarea unui reprezentant în relaţia autorităţii contractante, Unitatea Militară 02550 Bucureşti, cu autoritatea vamală pentru a întocmi actele şi a îndeplini formalităţile prevăzute în reglementările vamale pentru toate bunurile materiale achiziţionate în baza Acordurilor Guvern la Guvem însoţită de lista de împachetare şi documentul de expediere pentru port în port sau transpolt combinat, Declar...
Achiziţia are ca scop desemnarea unui reprezentant în relaţia autorităţii contractante, Unitatea Militară 02550 Bucureşti, cu autoritatea vamală pentru a întocmi actele şi a îndeplini formalităţile prevăzute în reglementările vamale pentru toate bunurile materiale achiziţionate în baza Acordurilor Guvern la Guvem însoţită de lista de împachetare şi documentul de expediere pentru port în port sau transpolt combinat, Declaraţie de conformitate şi Cenificat de calitate (conformitate) şi garanţie, achiziţionate de către Unitatea Militară 02550 Bucureşti în baza contractelor de tip LOA (acorduri Guvern la Guvern), fumizor USG. Serviciile ce urmează a fi prestate trebuie să fie în conformitate cu prevederile Codului vamal al României aprobat prin Legea nr. 86/2006 şi cu Regulamentul de aplicare Codului vamal al României (Hotărârea nr. 707 din 7 iunie 2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Codului vamal al României cu completările şi modificările ulterioare). Locul desfăşurării activităţilor (locaţii) si tipul de trafic: Pentru echipamente majore: Constanta, Ramstein/Germania; Pentru echipamente conexe si suport: Otopeni. Data estimată pentru sosirea bunurilor va fi comunicată de autoritatea contractantă în termen de maxim 2 (două) zile de la primirea acestea de la partenerul american. Atribuţiile şi responsabilităţile Părţilor: Prestatorul este pe deplin responsabil pentru: a. îndeplinirea obligaţiilor sale, cu respectarea celor mai bune practici din domeniu, a prevederilor legale şi contractuale relevante precum şi cu deplina înţelegere a complexităţii legate de derularea cu succes a Contractului, astfel încât să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite; b. asigurarea valabilităţii tuturor autorizaţiilor şi certificatelor (atât pentru organizaţia sa, cât şi pentru personalul/echipamentul propus pentru realizarea serviciilor care sunt necesare (conform legislaţiei în vigoare) pentru prestarea serviciilor; c. asigurarea unui anumit grad de flexibilitate în prestarea serviciilor în funcţie de necesităţile obiective ale Autorităţii Contractante la orice moment în denłlarea contractului; d. prestarea serviciilor în conformitate cu cerinţele prezentului document; e. colaborarea cu personalul Autorităţii Contractante alocat pentru serviciile desfăşurate confonn Contractului. Autoritatea Contractantă este responsabilă pentru: a. punerea la dispoziţia Contractantului a tuturor informaţiilor disponibile pentru obţinerea rezultatelor aşteptate, cum ar fi: date de intrare, raportări, situaţii specifice; b. alocarea de personal responsabil cu interacţiunea şi suportul oferit Prestatorului. Recepţie Prestatorul va colabora cu reprezentaţii Unităţii Militare 02550 Bucureşti pe toată perioada de prestare a serviciilor, astfel încât dacă achizitorul doreşte să participe la activităţile care fac obiectul achiziţiei, să nu îi fie restricţionat accesul. Recepţia serviciilor se va face de către o comisie numită de Achizitor. Activitatea comisiei se desfăşoară pe toată perioada activităţilor. Comisia de recepţie va încheia un Proces - verbal de recepţie cantitativă si calitativă pentru serviciul de comisionar în vamă, întocmit în două exemplare, semnat de ambele părţi contractante. În cazul în care, pe timpul recepţiei, se constată deficienţe sau neclarităţi în legătură cu serviciile ce fac obiectul contractului acestea se aduc la cunoştinţa Prestatorului care va lua măsuri în consecinţă, în cel mai scurt timp posibil, fără costuri suplimentare. Programul de lucru se va armoniza cu programul de lucru de pe lângă punctul vamal aferent fiecărei locaţii in parte. Tipul si modalitatea de plată Plata serviciilor prestate de către firma de comisionar în vamă şi recepţionate de către achizitor se va efectua prin transfer bancar, în termen de 30 de zile de la data primirii facturii si a documentelor însoţitoare, dacă este cazul.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Achizitie de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, Specificul bunurilor importate/exportate : produse militare si produse cu dublă utilizare; Durata acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat: 48 de luni 04.10.21
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementează proiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni" (Cod SIPOCA/MySMIS 730/130070) 07.04.22
Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Craiova, Subsecţiunea 2: Roşiori Nord - Craiova  
Achiziţie a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica, lucrari si montaj pentru Centrul de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN 18.11.22
,,Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori"  
,,Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori"  
,,Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori"  
,,Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori"  
Studiu de Fezabilitate pentru „Electrificarea liniei feroviare Rădulești – Giurgiu Nord”