Feedback
I.D.: 68968390

Estimarea valorii pentru implementarea cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 cod CPV 79711000-1

Data publicarii
12.05.22 Exista 336.625 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79711000-1
Termenul limita pentru depunere:
20.05.22
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se impune implementarea următoarelor măsuri de siguranţă astfel: a. Zonele de acces : Este necesară completarea/implementarea sistemului de alarmare şi avertizare la efracţie, după cum urmează: implementarea unui sistem de alarmare şi avertizare la efracţie, care să asigure zonele de acces în demisolul unităţii – în centrala termică, camera de pompe (din care nu se poate face acces înspre restul încăperilor din demisol), a...
Se impune implementarea următoarelor măsuri de siguranţă astfel: a. Zonele de acces : Este necesară completarea/implementarea sistemului de alarmare şi avertizare la efracţie, după cum urmează: implementarea unui sistem de alarmare şi avertizare la efracţie, care să asigure zonele de acces în demisolul unităţii – în centrala termică, camera de pompe (din care nu se poate face acces înspre restul încăperilor din demisol), accesul în zona de garaje, respectiv încăperile D10, D9 şi D8, dinspre care se poate face acces spre zona de hol demisol, iar din hol, în zonele de arhivă. Sistemul de alarmă va cuprinde, de asemenea, detectori de mişcare în zonele de arhivă, din zona de demisol, de pe latura vestică a unităţii. Detectorii de mişcare vor fi amplasaţi astfel încât să asigure anti-efracţie suprafeţele vitrate de pe latura vestică. Sistemul de alarmare şi avertizare la efracţie va cuprinde detectori de mişcare care să asigure birourile din zona de parter, inclusiv camera tehnică, respectiv căile de acces în unitate – latura sudică şi latura nordică, inclusiv supravegherea anti-efracţie a uşii de ieşire pe balconul de pe latura nordică, din zona de parter. Se va supraveghea anti-efracţie atât scara principală de acces, cât şi cea secundară, cu detectori de mişcare amplasaţi astfel încât să asigure supravegherea atât pe urcarea spre etaje, cât şi pe zona de coborâre spre parter. Sistemul de alarmă ce se va implementa va fi prevăzut cu o tastatură de armare/dezarmare, pe latura sudică, şi va fi independent de zona de casierie. Se va implementa în planul de pază, în consemnul particular al agentului de pază, ca la finalul programului de lucru, agentul de pază să verifice întreg corpul de clădire, grupurile sociale, zonele de casa scării şi balcoanele unităţii, iar ulterior să fie cel care armează sistemul. De asemenea, dispeceratul firmei de pază cu care unitatea are contract de prestări servicii va primi din partea beneficiarului, ca sarcină, anunţarea telefonică a conducătorului unităţii, respectiv a agentului de securitate, dacă unitatea analizată nu s-a armat la cel mult 1 oră după închiderea programului de lucru. Este necesară completarea sistemului de control acces, în zonele de arhivă, din zona de demisol a unităţii (ambele arhive din zona de demisol), respectiv arhivele din zona de parter, atât pe uşile de acces în compartimentul operator care separă sala de consultare/aşteptare de spaţiul angajaţilor, respectiv pe uşile secundare prin care se poate face acces, dinspre parter, în zonele de arhivă. Sistemul de control acces va fi prevăzut, de asemenea, în camera tehnică, respectiv pe uşa biroului din zona de parter în care sunt cheile încăperilor unităţii. Vor fi prevăzute, cu sistem de control acces, de asemenea, uşile de acces în zonele de arhivă de la etajul 3, respectiv cu grilaj metalic pe uşa de acces în camera secret serviciu, în care sunt depozitate documente cu character secret. Uşa de acces spre casa scării secundare (de pe latura nord-vestică) va fi prevăzută cu sistem de control acces, la fel ca uşa spre casa scării principale. Este necesară completarea sistemului de supraveghere video cu camere video, pe zonele de exterior, respectiv interior, după cum urmează : sistemul video exterior va fi completat cu o cameră video care să asigure preluarea de imagini de pe latura vestică a unităţii, o cameră video care să asigure preluarea de imagini de pe zona de parcare a unităţii, respectiv o cameră video de pe colţul nord-vestic al unităţii, zonă nesupravegheată video prin speed dome-ul existent pe latura nordică. Odată implementate aceste camere video exterioare, întregul perimetru al unităţii va fi supravegheat video. Sistemul video interior va fi completat cu camere video pe scările de acces dintre etaje, pentru a supraveghea video persoanele care urcă/coboară, din zona de demisol spre zona etaje. Agentul de securitate va fi dotat cu telefon de serviciu, pentru a putea apela rapid conducerea unităţii, în cazul unor evenimente. De asemenea, în momentul în care agentul de securitate patrulează sau îşi face rondul de verificare al corpului de clădire(după închiderea programului de lucru al unităţii), va închide poarta de acces în unitate şi va avea asupra sa telefonul de serviciu. b. Zona de tranzacţionare : Este necesar a se completa sistemul de alarmare şi avertizare la efracţie cu butoane de panică, în zonele de ghişee din zona de parter, respectiv în arhivele cu sală de consultare/aşteptare, butoane de panică care să fie conectate la sistemul de alarmă, la dispeceratul de monitorizare al alarmelor, şi să se asigure intervenţia rapidă la unitate, în eventualitatea în care, în timpul desfăşurării sarcinilor de serviciu, integritatea angajaţilor sau a bunurilor unităţii sunt puse în pericol de clienţi recalcitranţi. Este necesar a se completa sistemul de supraveghere video cu camere de supraveghere video în zonele de arhivă din zona de parter, pe zonele de consultare/aşteptare şi interacţiune client-angajat. c. Zona de depozitare : Este necesară completarea sistemului de alarmare şi avertizare la efracţie cu detector de şoc şi vibraţii pe seiful existent în casieria unităţii. Este necesară completarea sistemului de alarmă, respectiv control acces, în zonele de arhivare după cum a fost descris anterior la zonele de acces. Este necesară implementarea unor proceduri de lucru în ceea ce priveşte operarea cu valori monetare, depozitare în timpul programului, respectiv implementarea unor sertare metalice, cu cheie, pentru depozitarea valorilor monetare în timpul programului de lucru cu clienţii. În afara programului de lucru valorile monetare vor fi depozitate în seiful certificat, din zona de casierie, seif care este necesar a fi supravegheat video şi prevăzut cu detector de şoc şi vibraţii. d. Hazarduri : Se asumă şi se urmează procedurile ce sunt sau ce vor fi impuse de către autorităţile locale. Opţiuni tratare şi mijloace de control : Sistemele ce urmează a fi implementate vor fi montate de către firme autorizate şi avizate în acest sens, iar echipamentele respective vor fi conforme cu normele şi standardele naţionale şi europene în vigoare. Componentele sistemului video ce urmează a fi completat vor avea capacitatea de a păstra imaginile video pe o perioadă de minim 20 de zile, precum şi o calitate a imaginilor ce permit recunoaşterea persoanelor. Întrucât sistemele tehnice, cuprinse într-un proiect tehnic, sunt supuse spre avizare, odată avizat proiectul tehnic, împreună cu analiza de risc la securitate fizică, este necesar, conform articolului 4 din Anexa 1 din Hotărârea 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003, de a se încheia un contract de întreţinere periodică cu o societate licenţiată (mentenanţa sistemelor de securitate), care să ateste funcţionarea sistemului conform parametrilor tehnici (întrucât unitatea analizată dispune de un astfel de contract, este necesar ca acesta să fie menţinut şi să se asigure verificarea periodică a sistemelor tehnice implementate în unitate).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obiectiv – estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 24.11.20
Obiectiv – estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 19.07.21
Estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 15.10.20
Estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 cod CPV 79711000-1 24.08.20
Servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile Oficiilor Judeţene 15.03.22
Achizitie sistem supraveghere video 02.07.18
Achizitionarea si Furnizarea unui SISTEM DE PARCARE şi modernizarea/relocarea echipamente existente, cu echipamente moderne şi inteligente 23.11.22
Elaborare studiu de fezabilitate pentru proiectarea si executia unui numar de 100 platforme subterane si costurile aferente, in vederea achizitionarii si amplasarii de platforme subterane pentru colectarea deseurilor menajere in Municipiul Cluj-Napoca. 25.10.18
Achizitionarea si Furnizarea unui SISTEM DE PARCARE şi modernizarea/relocarea echipamente existente, cu echipamente moderne şi inteligente  
Atribuirea contractului de servicii de instalare a unui sistem antiefractie , a unui sistem de supraveghere si a unui sistem control acces cu cartela . 28.11.17