Autoritatea contractanta intentioneaza sa initieze o procedura de achzitie publica în vederea atribuirii acordului-cadru/contractului de furnizare a produsului "Ambulanţa tip A2".
In vederea pregatirii etapei de organizare a procedurii si atribuire a contractului, Autoritatea contractanta solicita, in special, de la persoanele/organizatiile interesate, informatii referitoare la:
1. Pretul unitar in vederea estimarii valor...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa initieze o procedura de achzitie publica în vederea atribuirii acordului-cadru/contractului de furnizare a produsului "Ambulanţa tip A2".
In vederea pregatirii etapei de organizare a procedurii si atribuire a contractului, Autoritatea contractanta solicita, in special, de la persoanele/organizatiile interesate, informatii referitoare la:
1. Pretul unitar in vederea estimarii valorii contractului de achizitie publica si stabilirii necesarului de fonduri bugetare, în condiţia de livrare DDP Bucuresti;
2. Termenul maxim de livrare de la data intrarii in vigoare a contractului (semnarea acestuia de catre ambele parti) şi grafic de livrare cu eşalonare cantităţi în timp, în interiorul termenului maxim de livrare, admiţându-se livrări parţiale, pentru furnizarea produsului "Ambulanţa tip A2" in două variante:
a) "Ambulanţa tip A2", 4x4, vopsită în culoare verde mat standard NATO (RAL 6014), în conformitate cu cerinţele din specificatia tehnică cod ST-G.19-3211.v.1, anexata;
b) "Ambulanţa tip A2", 4x2/4x4, având următoarele cerinţe modificate faţă de varianta menţionată anterior:
Cerinţa C.2, a se citi - Vehiculul va fi vopsit in culoare ALB;
Cerinţa C.4, a se citi - Vehiculul trebuie să aibă tracţiune 4x2/4x4;
Cerinţa C.5 - Se elimină;
Cerinţa C.6 - Se elimină;
În cazul în care există observaţii asupra unora dintre cerinţele specificaţiei rugăm a se face propuneri de modificare/completare sau comentarii în legatură cu acestea.
Detaliile suplimentare pot fi regasite in documentul "Fisa anunt privind consultarea pietei", din sectiunea caiet de sarcini.