Feedback
I.D.: 44633864

Estimare valoare achizitie pentru "Ambulanta tip A2" si termene de livrare. Cantitate estimata 43 cpl.

Data publicarii
24.03.20 Exista 798.924 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34114100-0 34114121-3
Termenul limita pentru depunere:
26.03.20
 
 
Documente participare:
  1. Anexa la ST-G.19-3211.v.1.pdf
  2. Fisa anunt consultare piata.pdf
  3. ST-G.19-3211.v.1.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta intentioneaza sa initieze o procedura de achzitie publica în vederea atribuirii acordului-cadru/contractului de furnizare a produsului "Ambulanţa tip A2". In vederea pregatirii etapei de organizare a procedurii si atribuire a contractului, Autoritatea contractanta solicita, in special, de la persoanele/organizatiile interesate, informatii referitoare la: 1. Pretul unitar in vederea estimarii valor...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa initieze o procedura de achzitie publica în vederea atribuirii acordului-cadru/contractului de furnizare a produsului "Ambulanţa tip A2". In vederea pregatirii etapei de organizare a procedurii si atribuire a contractului, Autoritatea contractanta solicita, in special, de la persoanele/organizatiile interesate, informatii referitoare la: 1. Pretul unitar in vederea estimarii valorii contractului de achizitie publica si stabilirii necesarului de fonduri bugetare, în condiţia de livrare DDP Bucuresti; 2. Termenul maxim de livrare de la data intrarii in vigoare a contractului (semnarea acestuia de catre ambele parti) şi grafic de livrare cu eşalonare cantităţi în timp, în interiorul termenului maxim de livrare, admiţându-se livrări parţiale, pentru furnizarea produsului "Ambulanţa tip A2" in două variante: a) "Ambulanţa tip A2", 4x4, vopsită în culoare verde mat standard NATO (RAL 6014), în conformitate cu cerinţele din specificatia tehnică cod ST-G.19-3211.v.1, anexata; b) "Ambulanţa tip A2", 4x2/4x4, având următoarele cerinţe modificate faţă de varianta menţionată anterior: Cerinţa C.2, a se citi - Vehiculul va fi vopsit in culoare ALB; Cerinţa C.4, a se citi - Vehiculul trebuie să aibă tracţiune 4x2/4x4; Cerinţa C.5 - Se elimină; Cerinţa C.6 - Se elimină; În cazul în care există observaţii asupra unora dintre cerinţele specificaţiei rugăm a se face propuneri de modificare/completare sau comentarii în legatură cu acestea. Detaliile suplimentare pot fi regasite in documentul "Fisa anunt privind consultarea pietei", din sectiunea caiet de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proces de consultare de piaţă pentru achiziţionarea de “Cuşti de transport" în cadrul proiectului Proiectului "Implementarea Planului national de acţiune pentru conservarea populaţiei de urs brun din Romania", cod SMIS 136899. 19.08.22
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitalea 32.500 de funcţionari publici 15.12.22
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
"Servicii de internet" în cadrul Proiectului "Crearea şi implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea sărăciei şi a excluziunii sociale", cod MySMIS 122607, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman, 07.05.21
Servicii Instalare, configurare sistem detectie si alarmare efractie  
Detector de metale de mare adancime cu unitate de stocare a datelor - 7 complete Detector de mine si incarcaturi explozive improvizate - 3 complete 19.08.19
Instalare si configurare Sistem supraveghere video  
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnico-economică faza SF/DALI (conform HG 907/2016) precum si o estimare de pret pentru obiectivul de investiţii mentionat in descriere. 19.03.23