Feedback
I.D.: 92886702

Este supus consultării CS servicii de supervizare şi dirigenţie de şantier pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiţii “Refacere şi modernizare Patinoar artificial Mihai Flamaropol şi realizarea de spatii adiacente necesare desfasurarii activitatilor sportive şi de agrement"

Data publicarii
05.02.24 Exista 707.137 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71310000-4 71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
11.02.24
 
 
Documente participare:
  1. CS - SUPERVIZARE SI DIRIGENTIE FLAMAROPOL SEAP-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consultarea are ca scop urmatoarele : identificarea posibilelor soluţii la o necesitate specifică a Autorităţii Contractante şi a capacităţii pieţei de a furniza soluţii (potenţiali ofertanţi); furnizarea de informaţii în legătură cu dezvoltarea capacităţii pieţei pentru a satisface necesitatea Autorităţii Contractante (creşterea gradului de cunoaştere a pieţei pe care Autoritatea Contractantă o are), respectiv informar...
Consultarea are ca scop urmatoarele : identificarea posibilelor soluţii la o necesitate specifică a Autorităţii Contractante şi a capacităţii pieţei de a furniza soluţii (potenţiali ofertanţi); furnizarea de informaţii în legătură cu dezvoltarea capacităţii pieţei pentru a satisface necesitatea Autorităţii Contractante (creşterea gradului de cunoaştere a pieţei pe care Autoritatea Contractantă o are), respectiv informarea persoanelor/organizaţiilor cu privire la achiziţie şi cerinţele avute în vedere de Autoritatea Contractantă în legătură cu aceasta; obţinerea de informaţii de la persoanele/organizaţiile participante la consultare în vederea pregătirii achiziţiei şi pentru organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică; dezvoltarea de strategii de contractare pentru proiectele majore, pentru a se asigura că diversele părţi componente (inclusiv divizarea pe loturi sau posibilitatea solicitării de oferte alternative) sunt planificate corect, cu luarea în considerare a prevederilor art. 18 alin. (3) din HG nr. 395/2016; reducerea numărului de solicitări de clarificări la Documentaţia de atribuire şi/sau formularea de notificări prealabile şi depunerea de contestaţii, efectuate ulterior iniţierii procedurii de atribuire. În vederea pregătirii achiziţiei publice şi pentru organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică, Autoritatea Contractantă poate lua în considerare opiniile, sugestiile sau recomandările primite în urma consultării pieţei pentru satisfacerea nevoii Autorităţii Contractante, precum şi aspecte legate de Strategia de contractare, în cazul în care le consideră relevante, cu condiţia ca acest lucru să nu aibă ca efect denaturarea concurenţei şi/ sau încălcarea principiilor nediscriminării şi transparenţei (art. 139 alin. (3) din Legea nr. 98/2016 şi art. 19 alin. (3) din HG nr. 395/2016). Coduri CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţii capacităţi modulare de producere energie termică aferente obiectivului "Modernizarea a 20 de puncte termice folosind capacităţi modulare de producere de energie termică pentru reţeaua de termoficare" 21.05.23
Este supus consultării conţinutul Caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţie contract de servicii de supervizare lucrări - dirigenţie aferente obiectivului “Modernizare magistrale de termoficare aparţinând S.A.C.E.T. Bucureşti, Obiectiv 1 – Obiectiv 5 – 9,17 km". 20.06.23
Servicii si lucrări privind revizuirea, actualizarea şi completarea documentaţiei, servicii de asistenţă tehnică si execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Restaurare şi punere în valoare a Palatului Voievodal – Curtea Veche" 11.02.24
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor si lucrarilor privind revizuirea, actualizarea şi completarea documentatiei, servicii de asistenta tehnică si execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii “Refacere şi modernizare Patinoar Mihai Flamaropol" 01.03.23
Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract având ca obiect achiziţia de servicii de efectuare a determinărilor parametrilor ambientali la locul de muncă, pentru punctele de lucru ale PMB. 17.08.23
Servicii de supervizare şi dirigenţie de şantier pentru realizarea lucrărilor rest de executat aferente obiectivului de investiţie "Restaurare şi punere în valoare a Palatului Voievodal – Curtea Veche" 07.02.24
Este supus consultării pieţei conţinutul Caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de supervizare şi dirigenţie de şantier pentru realizarea lucrărilor la următoarele obiective de investiţii enumerate mai jos 23.05.23
Este supus consultării Caietul de sarcini pentru achiziţia Servicii de supervizare şi dirigenţie de şantier pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiţie "Penetraţie Prelungirea Ghencea- Domneşti şi Supralărgire Bulevardul Ghencea, între strada Braşov şi Terminal Tramvai 41" 07.02.24
Este supus consultării CS pentru achiziţia Servicii de Asist th pentru manag şi superviz lucrărilor din cadrul proiectului "Realizarea reţelelor de alimentare cu apă, canalizare, iluminat public şi a drumurilor aferente ansamblului Henri Coandă, lot 2 – reţele de iluminat public şi drumuri" 07.02.24
Determinarea valorii estimate a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti (cod CPV 85147000-1). 09.04.24