Feedback
I.D.: 83388333

Este supus consultării conţinutul Caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţie contract de servicii de supervizare lucrări - dirigenţie aferente obiectivului “Modernizare magistrale de termoficare aparţinând S.A.C.E.T. Bucureşti, Obiectiv 1 – Obiectiv 5 – 9,17 km".

Data publicarii
14.06.23 Exista 712.292 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9 71313000-5 71521000-6 79421100-2
Termenul limita pentru depunere:
20.06.23
 
 
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini supervizare termie -V2.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consultarea este necesară în scopul de a permite o analiză informaţională detaliată a relaţiilor comerciale derulate de structurile din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti sau subordonate, cu diverse firme. Informaţiile prelucrate vor reflecta aspectele prezentate in cele ce urmează. • Cod CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor • Coduri CPV secundare: 71313000-5 Servicii de consultanţă în ingineri...
Consultarea este necesară în scopul de a permite o analiză informaţională detaliată a relaţiilor comerciale derulate de structurile din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti sau subordonate, cu diverse firme. Informaţiile prelucrate vor reflecta aspectele prezentate in cele ce urmează. • Cod CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor • Coduri CPV secundare: 71313000-5 Servicii de consultanţă în ingineria mediului (Rev.2) 71521000-6 Servicii de supraveghere a şantierului (Rev.2); 79421100-2 Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decât pentru lucrările de construcţie (Rev.2); Activităţile ce vor fi realizate sunt prezentate în Caietul de sarcini şi Studiul de fezabilitate anexat. Autoritatea Contractantă trebuie să se asigure că prin consultarea pieţei nu se oferă niciun avantaj necuvenit şi nu se crează niciun dezavantaj pentru oricare şi toţi operatorii economici interesaţi să participe la procedură. Măsurile luate de Autoritatea Contractantă pentru a obţine aceste asigurări sunt stabilite la art. 140 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 98/2016. Consultarea de piata are ca scop : 1. identificarea posibilelor soluţii la o necesitate specifică a Autorităţii Contractante şi a capacităţii pieţei de a furniza soluţii (potenţiali ofertanţi); 2. furnizarea de informaţii în legătură cu dezvoltarea capacităţii pieţei pentru a satisface necesitatea Autorităţii Contractante (creşterea gradului de cunoaştere a pieţei pe care Autoritatea Contractantă o are), respectiv informarea persoanelor/organizaţiilor cu privire la achiziţie şi cerinţele avute în vedere de Autoritatea Contractantă în legătură cu aceasta; 3. obţinerea de informaţii de la persoanele/organizaţiile participante la consultare în vederea pregătirii achiziţiei şi pentru organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică; 4. dezvoltarea de strategii de contractare pentru proiectele majore, pentru a se asigura că diversele părţi componente (inclusiv divizarea pe loturi sau posibilitatea solicitării de oferte alternative) sunt planificate corect, cu luarea în considerare a prevederilor art. 18 alin. (3) din HG nr. 395/2016; 5. reducerea numărului de solicitări de clarificări la Documentaţia de atribuire şi/sau formularea de notificări prealabile şi depunerea de contestaţii, efectuate ulterior iniţierii procedurii de atribuire. În vederea pregătirii achiziţiei publice şi pentru organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică, Autoritatea Contractantă poate lua în considerare opiniile, sugestiile sau recomandările primite în urma consultării pieţei (raportat la aspectele supuse consultării, care au vizat, fără a se limita la acestea: potenţiale soluţii tehnice, financiare sau contractuale pentru satisfacerea nevoii Autorităţii Contractante, precum şi aspecte legate de Strategia de contractare, inclusiv divizare pe loturi sau posibilitatea solicitării de oferte alternative), în cazul în care le consideră relevante, cu condiţia ca acest lucru să nu aibă ca efect denaturarea concurenţei şi/sau încălcarea principiilor nediscriminării şi transparenţei (art. 139 alin. (3) din Legea nr. 98/2016 şi art. 19 alin. (3) din HG nr. 395/2016). SF ul il regasiti in link ul: https://we.tl/t-gFob9uyISw
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate a achiziţiei de servicii de elaborare documentaţie tehnico – economică faza PTE şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “Modernizare magistrale de termoficare aparţinând S.A.C.E.T. Bucureşti, Obiectiv 2 – Obiectiv 5 – 7,36 km". 01.03.23
Consultarea de piata are ca scop identificarea posibilelor soluţii la conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnico-economică faza PTE şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii Modernizare magistrale de termoficare aparţinând S.A.C.E.T. Buc 01.03.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţii capacităţi modulare de producere energie termică aferente obiectivului "Modernizarea a 20 de puncte termice folosind capacităţi modulare de producere de energie termică pentru reţeaua de termoficare" 21.05.23
Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract având ca obiect achiziţia de servicii de efectuare a determinărilor parametrilor ambientali la locul de muncă, pentru punctele de lucru ale PMB. 17.08.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnico-economică faza DALI (conform HG 907/2016) precum si o estimare de pret pentru obiectivul de investiţii “Reconfigurare, reabilitare şi modernizare" 20.04.24
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnico-economică faza SF/DALI (conform HG 907/2016) precum si o estimare de pret pentru obiectivul de investiţii mentionat in descriere. 19.03.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia lucrări execuţie privind rest de executat pentru obiectivul de investiţie "Restaurare şi punere în valoare a Palatului Voievodal – Curtea Veche". 05.03.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnico-economică faza SF pentru obiectivul de investiţii ““Dezvoltarea serviciilor de tren urban pe semi-inelul feroviar de nord" - realizare si amenajare puncte de oprire". 03.03.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor si lucrarilor privind revizuirea, actualizarea şi completarea documentatiei, servicii de asistenta tehnică si execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii “Refacere şi modernizare Patinoar Mihai Flamaropol" 01.03.23
Servicii si lucrări privind revizuirea, actualizarea şi completarea documentaţiei, servicii de asistenţă tehnică si execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Restaurare şi punere în valoare a Palatului Voievodal – Curtea Veche" 11.02.24