Feedback
I.D.: 58875909

Erata la anuntul de consultare nr. MC1015529 din 23.06.2021 Lucrari de “procurare, uzinare, transport si montare tablier metalic" la obiectiv Pasaj Doamna Ghica prin prelungirea datei limita si clarificare

Data publicarii
15.07.21 Exista 1.023.380 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44211100-3 45255400-3 60000000-8
Termenul limita pentru depunere:
20.07.21
 
 
Documente participare:
  1. Caiet Sarcini servicii tablier metalic consultare 2.doc
  2. Detalii suduri.dwg
  3. Tablier 3D.dwg
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin consultarea de piaţă, autoritatea contractanta doreşte : • Să stabilească valoarea estimată a achiziţiei; • Evaluarea cerinţelor tehnice/ descrierea produselor; • Termenul maxim de livrare. Ofertanţii interesaţi pot transmite ofertele (propunerea tehnică conform caiet de sarcini şi propunerea financiară şi/sau solicitări de clarificări la adresa de e-mail: achizitii@tcmb.ro. Având în vedere complexitatea proced...
Prin consultarea de piaţă, autoritatea contractanta doreşte : • Să stabilească valoarea estimată a achiziţiei; • Evaluarea cerinţelor tehnice/ descrierea produselor; • Termenul maxim de livrare. Ofertanţii interesaţi pot transmite ofertele (propunerea tehnică conform caiet de sarcini şi propunerea financiară şi/sau solicitări de clarificări la adresa de e-mail: achizitii@tcmb.ro. Având în vedere complexitatea procedurii de achiziţie recomandăm programarea unei întâlniri la adresa de e-mail: achizitii@tcmb.ro cu reprezentanţii TCMB S.A. în vederea clarificării aspectelor tehnice, financiare si economice la adresa str. Baba Novac, nr. 9, sector 3, Bucureşti. Propunerea de estimare de preţ, eventualele propuneri privind specificaţiile tehnice şi alţi termeni contractuali se pot transmite online la adresa : achizitii@tcmb.ro, până la data specificată mai jos. Condiţii de executare a contractului: Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător în urma derulării procedurii de achiziţie numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. Modalitate desfasurare Consultarea se va efectua prin intalniri separate cu fiecare operator economic la sediul autoritatii contractante sau on-line, daca prezenta fizica nu este posibila, in contextul pandemiei Covid-19. Consultarile vor fi organizate in perioada 23.06.2021 – 21.07.2021.Entitatea contractanta adreseaza solicitarea ca pana la data de 19.07.2021, operatorii economici interesati sa trimita in scris comentariile, opiniile, propunerile, sugestiile sau recomandarile la adresa de email mentionată în anunt. Anuntul de consultare a pietei a fost completat cu urmatoarele fisiere : Model 3D tablier. CLARIFICARE Un operator economic a solicitat urmatoarele clarificari, iar mai jos se regasesc intrebarile si raspunsurile : 1. Întrebare I1 - Am identificat parteneri pentru prelucrarea tevilor inclusiv cele cu perete de 60(prin incalzire cu inductie) Răspuns R1 - Se accepta atat prelucrarea tevilor prin incalzire cat si sudarea unor tronsoane drepte. este preferabila varianta de prelucrare prin incalzire 2. Întrebare I2 - Putem realiza debitarea si sanfrenarea elementelor din noduri in coordonate 3D Răspuns R2 - Suprafetele de contact generate de imbinarile intre tevi presupun debitarea unor forme complicate care sunt cel mai usor de realizat prin coordonate 3D. 3. Întrebare I3 - Am stabilit o metoda de executie in fabrica, transport si asamblare pe santier Răspuns R3 - Se accepta orice tehnologia de executie, montaj, transport si asamblare pe santier cu conditia respectarii cerintelor caietelor de sarcini cu privire la tolerante si premontaj in uzina 4. Întrebare I4 - Pentru a continua pregatirea propunerii tehnice si alocarea costurilor va rugam sa ne puneti la dispozitie: Răspuns R4 - Atasam model tridimensional filar si model tridiminesional complet al structurii cu contrasageata inclusa
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Diagnoza organizaţională a ANCOM, analiza proceselor şi a fluxurilor aferente structurii organizatorice, precum şi evaluarea modului de alocare a resurselor umane în vederea optimizării şi eficientizării activităţii la nivelul autorităţii 08.11.24
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Produse de papetărie pentru ADMITERE 2022 30.06.22
Consultarea pieței ca parte a pregătirii unei proceduri de atribuire pentru achiziția unor utilaje de confecționat plăci cu numere de înmatriculare.  
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de catering pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 23.06.21
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de catering pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 11.06.21
Determinarea valorii estimate pentru Produse informative şi de promovare pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 pentru regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 23.06.21