Feedback
I.D.: 40235285

Erata la Anunţul privind consultarea pieţei nr. MC 1008306/08.11.2019 referitor la achiziţia centralizată de Hardware, cod cpv generic 30210000-4 şi anume computere de birou: cod cpv 30213300-8, computere portabile: cod cpv 30213100-6, tablete pc: cod cpv 30213200-7"

Data publicarii
22.11.19 Exista 858.006 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30210000-4 30213300-8 30213100-6 30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
27.11.19
 
 
Documente participare:
  1. ERATA CONSULTARE PIATA.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se menţin cele precizate în Anunţul de consultare a pieţei nr. MC 1008306/08.11.2019, cu exceptia celor mentionate mai jos: Se prelungeşte termenul "data limită de consultare" după cum urmeaza: La secţiunea 5 Modalitatea de desfăşurare a consultării pieţei, în loc de: "Întâlnirile grupului de lucru constituit din reprezentanţi din cadrul O.N.A.C. şi reprezentanţi semnificativi din cadrul utilizatorilor cu producător...
Se menţin cele precizate în Anunţul de consultare a pieţei nr. MC 1008306/08.11.2019, cu exceptia celor mentionate mai jos: Se prelungeşte termenul "data limită de consultare" după cum urmeaza: La secţiunea 5 Modalitatea de desfăşurare a consultării pieţei, în loc de: "Întâlnirile grupului de lucru constituit din reprezentanţi din cadrul O.N.A.C. şi reprezentanţi semnificativi din cadrul utilizatorilor cu producători şi distribuitori, pe de o parte şi furnizori de pe piaţa de profil, pe de altă parte, care au transmis Chestionarul privind consultarea pieţei completat vor avea loc în aceeaşi zi, respectiv în data de 25.11.2019. Orele la care vor fi programate întâlnirile vă vor fi comunicate ulterior şi în timp util". Se va citi: "Întâlnirile din cadrul acestei etape a consultării de piaţă se vor derula la adresa Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate, din Bulevardul Regina Elisabeta, nr. 3, sector 3, Bucureşti, după cum urmează: - prima întâlnire, împreună cu producătorii, va avea loc în data de 27.11.2019 începând cu orele 10:00, - cea de-a doua întâlnire, împreună cu distribuitorii şi furnizorii, va avea loc 27.11.2019 începând cu orele 14:00".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Erata la Anunţul privind consultarea pieţei nr. MC 1008306/08.11.2019 referitor la achiziţia centralizată de Hardware, cod cpv generic 30210000-4 şi anume computere de birou: cod cpv 30213300-8, computere portabile: cod cpv 30213100-6, tablete pc: cod cpv 30213200-7” 25.11.19
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Achiziţia de complete fixe de control EES (Entry / Exit System) în scopul gestionării datelor biometrice (înregistrare, verificare şi actualizare în sistemul de intrare/ieşire EES) 18.02.20
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Erată anunţ de consultare a pieţei MC1009686 referitor la achiziţia centralizată pentru furnizarea de combustibili pentru parcul auto al utilizatorilor benzină şi motorină pe bază de carduri, coduri CPV: 30163100-0, 09132100-4, 09134200-9 18.05.20
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Servicii de închiriere cabine şi instalaţii de traducere simultană şi echipamente necesare precum şi alte bunuri/servicii conexe necesare asigurării spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor, alocate pentru Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor 02.05.22
Achiziţionarea serviciilor şi a echipamentelor IT (inclusiv software/licenţe) necesare în vederea dezvoltării şi implementării noului sistem informatic PREVENT. CPV:48900000-7, 72240000-9,30211300-4 , 72212422-3 ,39300000-5 80510000-2 28.12.23