Obţinerea unor informaţii necesare elaborării caietului de sarcini aferent achiziţionării unui "Sistem informatic integrat de management al resurselor companiei şi de raportare managerială" conform specificatiilor tehnice din documentul draft atasat. Procesul de consultare a pieţei se va desfăşura în vederea identificării atat a unei potenţiale soluţii tehnice de implementare cat si a altor informatii ce vor putea fi folosi...
Obţinerea unor informaţii necesare elaborării caietului de sarcini aferent achiziţionării unui "Sistem informatic integrat de management al resurselor companiei şi de raportare managerială" conform specificatiilor tehnice din documentul draft atasat. Procesul de consultare a pieţei se va desfăşura în vederea identificării atat a unei potenţiale soluţii tehnice de implementare cat si a altor informatii ce vor putea fi folosite la elaborarea documentaţiei de achiziţie, folosind cunoştinţele şi experienţa operatorilor economici care acţionează pe piaţa relevantă. Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa îşi propune achiziţia unui Sistem Informatic integrat de management al resurselor companiei şi de raportare manageriala compus din: • Aplicaţii Software • Infrastructura hardware • Software de bază • Servicii de analiză, integrare, dezvoltare şi implementare sistem • Servicii de suport pentru produsele software incluse • Servicii de mentenanţă pentru soluţia implementată • Garanţie şi servicii de suport tehnc pentru infrastructura hardware • Servicii de asistenţă tehnică • Servicii de instruire. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creşterea eficienţei tuturor activităţilor din cadrul companiei, cu prioritate a celor privind creşterea diversităţii serviciilor oferite, creşterea satisfacţiei clienţilor, creşterea eficienţei procesului managerial-decizional prin obţinerea informaţiilor necesare în timp real la toate nivelurile strategic, funcţional şi operaţional. Acest obiectiv va putea fi atins prin : - Integrarea proceselor dintre toate compartimentele functionale (directiile, sucursalele companiei etc), asigurarea accesului la informaţii în timp real, eficientizarea colaborării între departamentele companiei în scopul creşterii eficienţei operaţionale, reducerea costurilor, creşterea vizibilităţii şi transparenţei activităţii, prevenirea erorilor operaţionale. - Implementarea de metode moderne de evidenţă, management şi conducere, prin instrumente şi proceduri pentru managementul deciziilor rapide, precum şi prin instrumente performante de analiză. - Asigurarea transparenţa veniturilor şi a costurilor, dar şi a resurselor - cu efect asupra reducerii costurilor şi a consumului de resurse, datorită urmăririi şi corectării operative a costurilor pentru fiecare proiect, client şi activitate. Obiectivele specifice urmărite în acest proiect constau în implementarea unui sistem informatic integrat de management al resurselor, a unei soluţii de raportare managerială şi a unor aplicaţii specifice activităţii portuare care să acopere următoarele arii funcţionale: - Gestiune financiara si contabilitate - Contabilitate de gestiune - Gestiunea Contractelor de clienţi si furnizori - Gestiunea litigiilor si consultanta juridica - Gestiunea serviciilor de mentenanta - Gestiunea aprovizionarii si stocurilor - Gestiunea Achizitii - Gestiunea resurselor umane si organizatiei - Salarizare - Gestiunea carnetelor de lucratori portuari - Gestiunea permiselor auto de acces pe platforma portuara - Facturarea consumului de energie electrica, termica si apa - Gestiunea parcului auto - Sistem gestionare echipamente IT, helpdesk – ticketing support IT - Servicii de integrare cu Sistemul Informatic Integrat Portuar SIIP - Analiza si Raportare manageriala - Gestiunea fluxurilor de documente si arhiva - Modul de management la identitătii utilizatorilor (Identity Management ) Sistemul informatic care se va implementa trebuie să asigure: - acces securizat la date; - managementul drepturilor de acces; - mecanisme automate de validare a datelor; - posibilitatea de parametrizare şi configurare a fluxurilor de business in companie; - păstrarea întregului istoric în baza de date în urma migrării datelor pentru analiza informaţiilor în vederea fundamentării unor prognoze corecte;