Feedback
I.D.: 45636531

Erată anunţ de consultare a pieţei MC1009686 referitor la achiziţia centralizată pentru furnizarea de combustibili pentru parcul auto al utilizatorilor benzină şi motorină pe bază de carduri, coduri CPV: 30163100-0, 09132100-4, 09134200-9

Data publicarii
16.04.20 Exista 705.611 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30163100-0 09132100-4 09134200-9
Termenul limita pentru depunere:
18.05.20
 
 
Documente participare:
  1. Erata 16.04.2020.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se menţin cele precizate în Anunţul de consultare a pieţei nr. MC1009686 /06.03.2020, cu exceptia celor mentionate mai jos: Se prelungeşte termenul "data limită de consultare" după cum urmeaza: La secţiunea 5 Modalitatea de desfăşurare a consultării pieţei, în loc de: I. Prima etapă presupune transmiterea de către operatorii interesaţi, la adresa de e-mail: cristina.moldovanu@onac.gov.ro a observaţiilor/ propunerilor/ s...
Se menţin cele precizate în Anunţul de consultare a pieţei nr. MC1009686 /06.03.2020, cu exceptia celor mentionate mai jos: Se prelungeşte termenul "data limită de consultare" după cum urmeaza: La secţiunea 5 Modalitatea de desfăşurare a consultării pieţei, în loc de: I. Prima etapă presupune transmiterea de către operatorii interesaţi, la adresa de e-mail: cristina.moldovanu@onac.gov.ro a observaţiilor/ propunerilor/ sugestiilor, până pe data de 21.04.2020. II. A doua etapă presupune participarea la o sesiune de discuţii în data de 27.04.2020, a grupului de lucru constituit din reprezentanţi din cadrul O.N.A.C. şi reprezentanţi ai utilizatorilor reprezentativi şi reprezentanţi ai operatorilor economici de pe piaţa de profil care vor transmite , Chestionarul privind consultarea pieţei completat cu observaţii, propuneri, sugestii,, până la data de 27.04.2020, care îşi exprimă disponibilitatea de participare la această sesiune de întâlniri. Se va citi: • prima etapă presupune transmiterea de către operatorii interesaţi, la adresa de e-mail: cristina.moldovanu@onac.gov.ro a ,,Chestionarului privind consultarea pieţei completat cu observaţii, propuneri, sugestii, până pe data de 18.05.2020. • a doua etapă presupune întâlnirea cu distribuitorii şi furnizorii în data de 25.05.2020 începând cu orele 12.00.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Erată anunţ de consultare a pieţei MC1009686 referitor la achiziţia centralizată pentru furnizarea de combustibili pentru parcul auto al utilizatorilor benzină şi motorină pe bază de carduri, coduri CPV: 30163100-0, 09132100-4, 09134200-9 21.04.20
Erata la Anunţul privind consultarea pieţei nr. MC 1008306/08.11.2019 referitor la achiziţia centralizată de Hardware, cod cpv generic 30210000-4 şi anume computere de birou: cod cpv 30213300-8, computere portabile: cod cpv 30213100-6, tablete pc: cod cpv 30213200-7” 25.11.19
ERATĂ NR. 1 LA ANUNŢUL PRIVIND CONSULTAREA PIEŢEI REFERITOR LA ACHIZIŢIA CENTRALIZATĂ PRIVIND FURNIZAREA DE MOBILIER PENTRU BIROU, publicat în SEAP cu nr. MC1008106/00002/23.10.2019 07.02.20
Echipamente medicale, COD CPV 33100000-1 16.07.20
Echipamente medicale, COD CPV 33100000-1, COD CPV 51410000-9 Identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului de furnizare de echipamente medicale si alte produse similare necesare derularii activitatii Institutului Clinic Fundeni 05.06.19
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Estimarea costului achiziţiei publice de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului plătit din fonduri publice prin proiectul “Transparenţă şi competenţă în sectorul public". 28.07.20
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23