Obiectul caietului de sarcini îl constitue achiziţionarea de energie electrică prin încheierea unui contract de furnizarea de energie electrică.Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime S.A. Constanţa, în calitate de administraţie portuară, are ca atribuţiune asigurarea serviciilor publice portuare, printre care distribuţia şi refurnizarea energiei electrice către consumatorii aflaţi pe platforma portuară. Aceste...
Obiectul caietului de sarcini îl constitue achiziţionarea de energie electrică prin încheierea unui contract de furnizarea de energie electrică.Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime S.A. Constanţa, în calitate de administraţie portuară, are ca atribuţiune asigurarea serviciilor publice portuare, printre care distribuţia şi refurnizarea energiei electrice către consumatorii aflaţi pe platforma portuară. Aceste servicii sunt asigurate de Sucursala Energetică Port Constanţa (SEP), care este o subunitate fără personalitate juridică a C.N. APM S.A. Constanţa.Pentru desfăşurarea activităţii de bază (distribuţia energiei electrice cod 4012) C.N. APM S.A. Constanţa a obţinut licenţa nr. 53/26.07.2000 eliberată de ANRE Bucureşti, cu perioada de valabilitate de 25 de ani.C.N. Administraţia Porturilor Maritime S.A. Constanţa, prin Sucursala Energetică Port, deţine licenţa de consumator eligibil nr. 48/10.09.2002, eliberată de ANRE Bucureşti pentru locurile de consum Port Vechi, Port Nou, Port III, Port IV şi Port Midia.Energia electrică cumpărată de la furnizor este livrată agenţilor economici de pe platforma portuară prin intermediul a 4 staţii de transformare 110kV/MT (Port I, Port II, Port III, Port IV) şi PT 2188 Port Midia, conectate la Sistemul Energetic Naţional.Cu privire la Garantia de participare:În cazul depunerii de oferte în asociere, GP trebuie constituită în numele asocierii şi să menţioneze că acoperă în mod solidar toţi membrii grupului de operatori economici.Situaţiile de reţinere a GP sunt prev. de art. 43 din HG 394/2016 şi trebuie menţionate toate în instrumentul de garantare. EC are dreptul de a reţine garanţia, potrivit art.43 din HG nr.394/2016. EC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. În cazul în care ofertantul extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garanţiei de participare va fi prelungită corespunzător.În cazul în care GP se constituie prin virament bancar (ordin de plată), se vor utiliza următoarele conturi: IBAN RO83BRDE140SV06373001400 deschis la B.R.D.IBAN RO26BTRL01401202693122XX deschis la Banca Transilvania. Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata in SEAP (semnata cu semnatura electronica extinsa a reprezentantului legal/imputernicit) cel mai tarziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor (garantia emisa in alta limba va fi insotita de traducere autorizata in limba romana). Echivalenta pentru o garantie depusa in alta moneda decat in LEI, se va face la cursul mediu anual în lei/valută comunicat de BNR.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In situatia in care Garantia de participare se constituie prin Polita de Garantare sau Scrisoare de Garantie Bancara, ofertantul are obligaţia de a transmite originalul instrumentului de garantare în termen de 5 (cinci) zile de la data limita de depunere a ofertelor, la sediul entităţii contractante din municipiul Constanta, Incinta Port, Gara Maritimă, judeţul Constanţa, cod poştal 900900, în atentia: Mirela Liliana MATEICIUC , responsabil procedură de achizitie. Cu privire la Garantia de buna executie:Garanţia de buna execuţie va fi constituita în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului sectorial. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a Contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului sectorial/contractului subsecvent, după caz, conform art. 45 alin. (3) din HG nr. 394/2016 şi va deveni anexa la contract. Indiferent de forma de constituire a garanţiei de bună execuţie, aceasta trebuie să fie irevocabila şi va prevedea în mod clar şi fără echivoc că plata garanţiei de bună execuţie se va efectua necondiţionat, respectiv la prima cerere a Entităţii contractante, pe baza declaraţiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepţie. Entitatea contractantă are dreptul de a emite pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului sectorial, în limita prejudiciului creat, în cazul în care Contractantul nu îşi îndeplineşte din culpa sa obligaţiile asumate prin contract, conform art. 47 din HG nr. 394/2016. Entitatea contractanta are obligaţia de a elibera/ restitui garanţia de bună execuţie, conform prev. art.1642 din Legea nr. 99/2016.Instrucţiuni privind semnarea contractului de achiziţieEntitatea contractantă va încheia contractul de achiziţie cu ofertantul desemnat câştigător, în perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 10 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire pentru a acorda termenul legal de 10 zile pentru formularea eventualelor contestaţii administrative.Ofertantul desemnat câştigător are obligaţia de a se prezenta în termen de 15 zile de la comunicarea rezultatului procedurii, transmisă de Entitatea contractantă.Dacă termenul de 15 zile a expirat iar ofertantul desemnat câştigător nu s-a prezentat pentru semnarea contractului, situaţia va fi asimilată refuzului de a semna contractul, iar entitatea contractantă va reţine în favoarea sa garanţia de participare.În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul este un consorţiu, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului următoarele documente:-documente prin care se autorizează persoana care urmează să semneze contractul;-acordul de asociere din care să rezulte cota de participare a fiecărui membru al asocierii, reprezentantul legal al asocierii, liderul desemnat (informaţii care nu trebuie să fie diferite faţă de cele precizate în documentele care au însoţit oferta).În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul a nominalizat in cadrul ofertei subcontractanţi, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului contractul/contractele încheiate cu subcontra