Feedback
I.D.: 80255267

Emulsie bituminoasa cu rupere rapida EBCR 60 cu transport inclus - Sectia Productie - Acord cadru 2 ani

Data publicarii
29.03.23 Exista 233.978 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44113310-1
Termenul limita pentru depunere:
02.05.23
Pretul estimativ:
2.996.000,00 RON - 2.996.000,00 RON
Documente participare:
  1. 2. Formulare.doc
  2. Caiet de sarcini_signed.pdf
  3. CONTRACT SUBSECVENT model_signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste achizitionarea de Emulsie bituminoasa cu rupere rapida EBCR 60 cu transport inclus - Sectia Productie - Acord cadru 2 ani pentru ultilizata la executia lucrarilor de intretinere curenta si periodica la partea carosabila in regie proprie de catre autoritatea contractanta. Valoarea estimata a acordului cadru: • Valoarea maxima a acordului cadru este de 2.996.000 lei fara TVA; • Valoarea minima a acordului cadru...
Se doreste achizitionarea de Emulsie bituminoasa cu rupere rapida EBCR 60 cu transport inclus - Sectia Productie - Acord cadru 2 ani pentru ultilizata la executia lucrarilor de intretinere curenta si periodica la partea carosabila in regie proprie de catre autoritatea contractanta. Valoarea estimata a acordului cadru: • Valoarea maxima a acordului cadru este de 2.996.000 lei fara TVA; • Valoarea minima a acordului cadru este de 196.000 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 140.000 lei fără TVA. Cantitatile minime si maxime ale acordurilor cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini. Se vor incheia min. 2 contracte subsecvente in primul an si min. 3 contracte subsecvente pe anul 2 pe fiecare lot in parte. Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele: 1). Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initial 2) Durata contractului subsecvent -prelungirea duratei contractului subsecvent, este posibila in conditiile art.221 lit.e din Legea nr.98/2016 din motive extrinseci culpei Promitentului - Furnizor etc. si se pot realiza, in baza cererii scrise a partii interesate insotite de documente justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante; 3) Preţul unitar al serviciilor -preţul contractului poate fi ajustat prin actualizare in cazul in care au loc modificari legislative sau au fost emise de catre autoritatile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-au fundamentat preturile ofertate, si in alte situatii prevazute de lege. 4). Subcontractanti.Terti -introducerea/schimbarea subcontractantilor/ exprimarea opiniilor acestora de a fi platiti direct de Achizitor se poate opera in vederea unei mai bune gestionari/derulari a contractului; 5). Modalitati de plata si recuperare a creanţelor -in cazul unor eventuale modificări ale legislaţiei in domeniul financiar si fiscal; 6). Inspecţii/testari/verificari -eventualele solicitări suplimentare de documente ce pot surveni din partea celor doua parti contractante; A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu