Obiectul contractului constă în achiziţia de servicii pentru " Elaborarea unui Studiu de fezabilitate integrat şi a cererii de finanţare pentru amplasarea panourilor fotovoltaice pe cinci amplasamente identificate din Portul Constanţa" având caracteristicile minime solicitate în caietul de sarcini nr. 28345/28.06.2024.
Vor fi respectate toate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcininr. 28345/28.06.2024.
Preţul aferent s...
Obiectul contractului constă în achiziţia de servicii pentru " Elaborarea unui Studiu de fezabilitate integrat şi a cererii de finanţare pentru amplasarea panourilor fotovoltaice pe cinci amplasamente identificate din Portul Constanţa" având caracteristicile minime solicitate în caietul de sarcini nr. 28345/28.06.2024.
Vor fi respectate toate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcininr. 28345/28.06.2024.
Preţul aferent serviciului "Elaborarea unui Studiu de fezabilitate integrat şi a cererii de finanţare pentru amplasarea panourilor fotovoltaice pe cinci amplasamente identificate din Portul Constanţa" va fi exprimat în lei, fără TVA şi este ferm pe toată durata contractului.
Durata contractului: Durata de elaborare a Cererii de finanţare, inclusiv a documentaţiei tehnico-economice suport este de 30 de zile de la data semnării contractului, cu încadrarea în termenul limită a apelului de proiecte al Fondului pentru modernizare în cadrul Programului – cheie nr.1 – Surse regenerabile de energie şi stocarea energiei – Sprijinirea investiţiilor în noi capacităţi de producere a energiei electrice din surse regenerabile – 23 iulie 2024, ora 17.00.
Plata serviciilor prestate se va realiza după primirea confirmării de incărcare pe platforma apelului de proiecte, cu respectarea termenului final de depunere: 23.07.2024.
Factura va fi transmisă de către Contractant prin sistemul naţional privind factura electronica RO e-Factura. Termen de scadenţă pentru plata facturii: 30 zile după data primirii.
Pentru lider şi experţi ofertantul va include în ofertă numele şi prenumele, diplomele/ atestatele deţinute (după caz), va prezenta CV-urile din care să rezulte experienţa acestora. Pentru Lider şi Experţii cheie, din CV trebuie să rezulte că a ocupat aceeaşi poziţie în cadrul a cel puţin un contract similar.
Ofertanţii pot participa la procedura de achiziţie prin transmiterea unei oferte tehnico - economice în care se pot identifica cu uşurinţă toate caracteristicile solicitate prin caietul de sarcini nr. 28345/28.06.2024.
Propunerea tehnică va fi prezentată sub forma unei descrieri a modului de prestare a serviciilor în concordanţă cu cerinţele din caietul de sarcini şi Formularul T.
Oferta financiară va fi prezentată în lei, fără TVA şi va include toate cheltuielile necesare finalizării la termen a serviciilor, inclusiv dar fără a se limita la remuneraţiile experţilor, plata contribuţiilor aferente acestora, transport, diurnă, servicii administrative de printare, comunicare, telefonie, internet, softuri specializate de proiectare şi simulare, licenţe, etc.
Preţul ofertat nu trebuie să depăşească valoarea estimată a achiziţiei, este ferm şi va fi valabil până la realizarea integrală a contractului.
Nu se acceptă oferte alternative. Nu se acceptă oferte parţiale.
Perioada de valabilitate a ofertelor trebuie să fie de minim 45 zile de la data limită de depunere oferte.