Contractantul va purta întreaga responsabilitate pentru îndeplinirea corectă, în termen şi de calitate a cerinţelor descrise în prezentul caiet de sarcini.
Pe perioada de desfăşurare a contractului, Contractantul va respecta prevederile contractului, ale Caietului de sarcini, reglementările legale naţionale şi europene aplicabile în materie, precum şi acordurile internaţionale AGTC şi AGC, în vederea elaborării unei documen...
Contractantul va purta întreaga responsabilitate pentru îndeplinirea corectă, în termen şi de calitate a cerinţelor descrise în prezentul caiet de sarcini.
Pe perioada de desfăşurare a contractului, Contractantul va respecta prevederile contractului, ale Caietului de sarcini, reglementările legale naţionale şi europene aplicabile în materie, precum şi acordurile internaţionale AGTC şi AGC, în vederea elaborării unei documentaţii complete a Studiului de Fezabilitate.
Contractantul va fi responsabil pentru asigurarea resurselor adiţionale (dacă sunt necesare în vederea îndeplinirii scopului Proiectului), fără a solicita Entitaţii Contractante alte costuri suplimentare.
Contractantul se angajează să presteze servicii de calitate prin competenţă şi profesionalism, în conformitate cu cerinţele stabilite în cadrul legislativ şi de reglementare naţional şi european în vigoare. Totodată Contractantul va fi responsabil pentru identificarea şi minimizarea riscurilor de implementare cât şi de finalizare a Studiului de Fezabilitate.
În urma derulării acestui contract, sunt aşteptate de la Contractant Studiile de fezabilitate, realizate separat pentru fiecare staţie în parte). În conformitate cu HG nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, acestea vor conţine, dar nu se vor limita la:
Studiul de Fezabilitate final pentru ˮRealizare conexiune feroviară cu Aeroportul Internaţional Braşov Ghimbavˮ,
Studiul de traseu pentru legătura la magistrala 300 în zona Bod-Feldioara pentru sporirea accesibilităţii şi pentru realizarea unei legături directe cu Terminalul intermodal Feldioara, întocmit similar unui studiu de prefezabilitate
Studiu privind electrificarea traseului Braşov – Bartolomeu (– Ghimbav) – staţie Terminal AIBG – legătura cu magistrala 300, întocmit similar unui studiu de prefezabilitate