Statutul comunei se realizează prin documentare la faţa locului şi cuprinde: prezentarea generală a comunei, autorităţile administraţiei publice locale, căile de comunicaţii, principalele instituţii care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a comunei, funcţiuni economice ale comunei, bunurile din patrimoniu, serviciile publice existente, atribuirea şi schimbarea denumirilor de străzi, pieţe şi obiective de interes...
Statutul comunei se realizează prin documentare la faţa locului şi cuprinde: prezentarea generală a comunei, autorităţile administraţiei publice locale, căile de comunicaţii, principalele instituţii care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a comunei, funcţiuni economice ale comunei, bunurile din patrimoniu, serviciile publice existente, atribuirea şi schimbarea denumirilor de străzi, pieţe şi obiective de interes public local, societatea civilă, respectiv partidele politice, sindicatele, cultele şi organizaţiile nonguvernamentale care îşi desfăşoară activitatea în comună , participare publică, cooperare sau asociere.
Elaborarea statutului UAT Comuna Tasca in termen de 30 de zile, conform contract.