Elaborare documentaţie de proiectare fazele: DALI (inclusiv Expertiza Tehnica)+PAC+PAD+POE+PTE+DE+AT (inclusiv realizarea studiilor de teren si a documentatiilor necesare obtinerii avizelor si acordurilor legale), conform HG 907/2016, pentru obiectivele de investiţii-2 loturi-2-proiectare:
-Lot 1-„Reabilitarea staţiei de pompare de bază SPA Dumescu, a staţiilor de repompare SRP Stăvârna, SRP Manta şi a canalelor de aducţ...
Elaborare documentaţie de proiectare fazele: DALI (inclusiv Expertiza Tehnica)+PAC+PAD+POE+PTE+DE+AT (inclusiv realizarea studiilor de teren si a documentatiilor necesare obtinerii avizelor si acordurilor legale), conform HG 907/2016, pentru obiectivele de investiţii-2 loturi-2-proiectare:
-Lot 1-„Reabilitarea staţiei de pompare de bază SPA Dumescu, a staţiilor de repompare SRP Stăvârna, SRP Manta şi a canalelor de aducţiune CA0 Luncă şi CA0 Stăvârna, din amenajarea de irigaţii Gostinu Greaca Argeş, jud. Giurgiu” (reabilitarea staţiilor de pompare SPA Dumescu-debit 55.296 mc/h, SRP Stavarna-debit 7.200 mc/h, SRP Manta-debit 6.480 mc/h, consolidarea prizei la Dunăre, Reabilitare CA la staţia SPA Dumescu-415 m, CA0 si CA Lunca CD6-18087m);
-Lot 2-„Reabilitarea amenajării de irigaţii Giurgiu Răzmireşti Zona A+C, jud. Giurgiu” (reabilitarea statiilor de pompare SPA CAMA-debit 248.616 mc/h, SRP1 Ghizdaru-debit 144.900 mc/h, reabilitare canale de aducţiune şi distribuţie - 175 Km - completare impermeabilizări, refacere secţiune canal, reabilitare construcţii hidrotehnice pe canale), din cadrul Programului National de Reabilitare a Infrastructurii Principale de Irigatii din Romania - etapa I”.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare si asistenta tehnica este de 987.124 lei fara TVA, din care:
-servicii de proiectare - 911.493 lei fara TVA -ET+DALI+PAC+PAD+POE+PTE+DE;
-asistenta tehnica - 75.631 lei fara TVA.
Nota: In vederea respectarii prevederilor Notificarii ANAP cu privire la modalitatea de punere in aplicare a dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, privind realizarea controlului ex-ante al ANAP, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarifcari adresate de ofertanti cu cel mult 25 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari dupa verificarea si aprobarea acestora de catre ANAP, cu cel mult 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Perioada de depunere oferte – 45 de zile de la aprobarea de catre ANAP si publicarea anuntului in SICAP.
-in primele 25 de zile (interval 0-25) de la publicarea in SICAP ofertantii pot solicita clarificari cu privire la continutul documentatiei de atribuire;
-in intervalul 26-34 ( 9 zile), autoritatea contractanta pregateste raspunsurile la solicitarile de clarificari transmise de ofertanti;
-in ziua 35 ( 1 zi), autoritatea contractanta posteaza raspunsurile pe SICAP;
- in intervalul 36-45 (10 zile pana la depunerea ofertelor), se vor elabora ofertele de catre ofertantii participanti la procedura.