Prin atribuirea contractului de achiziţie publică de lucrări se doreşte elaborarea documentaţiei tehnico-economice (PT) şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie “Consolidarea infrastructurii medicale de la nivelul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău, în contextul pandemiei cauzate de COVID-19", prin desfăşurarea de activităţi de tip A şi B conform Ghidului solicitantului - POIM aşa cum sunt men...
Prin atribuirea contractului de achiziţie publică de lucrări se doreşte elaborarea documentaţiei tehnico-economice (PT) şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie “Consolidarea infrastructurii medicale de la nivelul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău, în contextul pandemiei cauzate de COVID-19", prin desfăşurarea de activităţi de tip A şi B conform Ghidului solicitantului - POIM aşa cum sunt menţionate în documentaţia de atribuire (caiet de sarcini, DALI), respectiv, se va realiza:
- elaborarea documentaţiei tehnico-economice
- asistenţa tehnică pe parcursul executării lucrărilor asigurată de proiectantul care a realizat PT
- execuţia lucrărilor
Investiţiile vor fi realizate în următoarele locaţii:
Obiect 1. SPITAL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BUZAU - Pentru corpurile A şi B la parter şi etajele 1 - 5; Pentru corpurile C şi D la etajele 1 - 2.
Obiect 2. SPITAL JUDEŢEAN SECTIA ONCOLOGIE - Parterul
Obiect 3. SPITAL JUDETEAN Secţia Pneumologie/TBC - Pentru corpul C1, parterul şi mansarda; Pentru corpul C5 - parterul şi etajul 1; Pentru corpul C6 - parterul; Pentru corpul C10 - parterul.
Bunurile şi echipamentele care se vor pune în funcţiune în cadrul prezentului contract, respectiv: sistem de instalaţii electrice, sistem de instalaţii sanitare (gaze medicale) şi sistem detecţie şi alarmare, se proiectează în cadrul Proiectului tehnic de execuţie prin detalierea documentaţiilor de la faza DALI şi sunt verificate de verificatorii de proiect pe specialităţi, independent de proiectantul Proiectului tehnic de execuţie.
Lucrările executate şi materialele utilizate pentru realizarea acestora sunt supuse testării tehnice în timpul şi la finalizarea lucrărilor de către contractant.
Durata contractului este de 10 luni.
Garanţia lucrărilor va fi de minim 60 de luni.
Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada remedierii defectelor calitative constatate în această perioadă.
Pentru echipamentele furnizate în baza contractului, termenul de garanţie este de minim 5 ani (60 luni) de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor de către ambele părţi. Bunurile/echipamentele/materialele de constructii furnizate trebuie să fie noi, nefolosite.
Contractantul va furniza, pe propria cheltuială, suportul complet (personal, utilaje, echipamente şi materiale) pentru activităţile solicitate de autoritatea contractanta la testările tehnice. Aceste activităţi includ toate controalalele şi verificările care sunt solicitate prin lege.
Ordinul de începere pentru activitatea de proiectare va fi emis în 5 zile de la semnarea CTR şi va preciza data de începere a proiectării, care va fi o data ulterioară datei emiterii ordinului de începere.
Pentru începerea execuţiei de lucrări se va emite ordinul de începere după avizarea proiectului tehnic de către AM POIM prin DRI Galaţi şi Direcţia Monitorizare Proiecte (DMP) în cel mult trei zile cu precizarea datei de începere a lucrărilor.
Amplasamentul va fi predat la data de începere a serviciului de proiectare, dată notificată prin ordinul de începere a serviciului de proiectare.