Contractul de servicii cuprinde elaborare documentaţii tehnico-economice, faza SF cu elemente specifice din DALI şi faza PT propuse prin Tema de proiectare, după cum urmează:
- reabilitare/modernizare parte carosabilă;
- construirea şi modernizarea staţiilor de transport public;
- construire şi reabilitare/modernizare trotuare, continue, realizate din pavaj sau dale, care pot fi şi colorate (în masa materialului);
-...
Contractul de servicii cuprinde elaborare documentaţii tehnico-economice, faza SF cu elemente specifice din DALI şi faza PT propuse prin Tema de proiectare, după cum urmează:
- reabilitare/modernizare parte carosabilă;
- construirea şi modernizarea staţiilor de transport public;
- construire şi reabilitare/modernizare trotuare, continue, realizate din pavaj sau dale, care pot fi şi colorate (în masa materialului);
- construire benzi/piste pentru biciclete, continue acolo unde este posibil; acestea vor fi rezervate deplasării bicicliştilor;
- construirea/modernizarea/amplasarea de elemente pentru îmbunătăţirea siguranţei rutiere;
- construirea, modernizarea/reabilitare poduri/pasaje supra si subterane, utilizate prioritar de transportul public pentru călători;
- modernizarea si extinderea sistemului de iluminat public;
- construire canale tehnice pentru infrastructura subterană de comunicaţii electronice;
- construire/modernizare/extindere reţea de colectare canalizare şi evacuare a apelor pluviale;
- achiziţionarea, identificarea şi amenajarea locaţiilor şi instalarea de rastele de bicicletă pe străzile prevăzute în cadrul proiectului, acolo unde se realizează pistele de biciclete/benzile ciclabile;
- achiziţionarea şi instalarea de mobilier urban şi componente de accesibilitate pentru persoanele cu mobilitate redusă, inclusiv pentru staţiile de autobuz;
- construirea/modernizarea/amplasarea de panouri de informare (acolo unde este cazul) şi indicatoare de orientare pentru traseele pietonale (trotuare);
- plantarea de aliniamente de arbori şi arbuşti în lungimea tronsoanelor de străzi propuse şi conservarea arborilor care sunt corespunzători şi realizarea de înierbări.
Termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen în care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare după cum urmează: 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.