Feedback
I.D.: 74449095

Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiţia" Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu "

Data publicarii
24.10.22 Exista 107.740 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8 71356200-0 71621000-7
Termenul limita pentru depunere:
16.11.22
Pretul estimativ:
680.000,00 RON - 680.000,00 RON
Documente participare:
  1. CU_ReabilitareTermo_C7_SpitalPreda.pdf
  2. Exp_C7_Spital Psihiatrie_SBp1.pdf
  3. Exp_C7_Spital Psihiatrie_SBp2.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1.Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiţia " Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu, inclusiv şi verificarea tehnică a documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru respectiva investiţie . 2. Obţinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism – faza D.A.L.I. 3. Asigurare asistenţă tehnică de...
1.Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiţia " Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu, inclusiv şi verificarea tehnică a documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru respectiva investiţie . 2. Obţinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism – faza D.A.L.I. 3. Asigurare asistenţă tehnică de specialitate şi servicii de actualizare a documentaţiei D.A.L.I. , ori de câte ori sunt necesare la solicitările din partea Ministerului Dezvoltarii, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, solicitări pentru clarificări/completări asupra cererii de finanţare şi/sau a anexelor la aceasta din cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 5 Valul Renovării, Axa 2. Valoarea estimată: 680.000 lei fără TVA Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile, conform sectiunii I.3.din fisa de date. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016. CLAUZA SUSPENSIVA Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 4 luni de la data expirarii termenului legal de contestatie privind rezultatul procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 4 luni luni de la data expirarii termenului legal de contestare privind rezultatul procedurii, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITII "REABILITARE DRUM COMUNAL DC73 – LOTRIOARA, COMUNA BOITA JUDETUL SIBIU" 27.03.23
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pt:LOT 1 ,, Construire pod nou pe DJ 104E Şomartin – Arpaşu de jos, la km 4+739"; LOT 2 "Constr. pod nou pe DJ 104E: Şomartin-Arpaşu de Jos, la km 3+420";LOT 3 ,,Constr. pod pe DJ 104F Săcădate Nou Român la km 24+400";LOT 4,, Reabilitare pod pe DJ 105H Arpaşu de Sus km 5+382";LOT 5 ,,Constr. pod pe DJ 105G , Km. 20 + 500 , Sadu, jud.Sibiu şi relocare utilitati 26.04.23
Reabilitarea străzi în satele din comuna Iacobeni, judeţul Sibiu 23.08.23
Asistenţă tehnică supervizare lucrări şi publicitatea proiectului "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 08.11.23
Asistență tehnică supervizare lucrări și publicitatea proiectului „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”  
FURNIZARE PACHET/ANSAMBLU STATIE MOBILA PREPARARE MIXTURI ASFALTICE + INSTALATIE PRODUCERE EMULSIE BITUMINOASA, UTILAJE NOI, CU GARANTIE, LIVRARE, TRANSPORT, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI INSTRUIRE A PERSONALULUI INCLUSE, LA SEDIUL ACHIZITORULUI 22.11.23
FURNIZARE PACHET/ANSAMBLU STATIE MOBILA PREPARARE MIXTURI ASFALTICE + INSTALATIE PRODUCERE EMULSIE BITUMINOASA, UTILAJE NOI, CU GARANTIE, LIVRARE, TRANSPORT, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI INSTRUIRE A PERSONALULUI INCLUSE, LA SEDIUL ACHIZITORULUI  
Furnizare echipamente digitale şi pachete software în cadrul proiectul " Îmbunătăţirea serviciilor publice pentru creşterea calităţii vieţii cetăţenilor prin digitalizare" finanţat prin PNRR 17.04.24
Furnizare aparatura medicala aferenta proiectului PNRR/2022/C12/MS/I1.3 "Dezvoltarea infrastructurii Ambulatoriul Integrat al Spitalului Militar de Urgenta "Dr. Alexandru Augustin" Sibiu" - LOTURI ANULATE IN CADRUL PROCEDURII LICITATIE DESCHISA (CN 1055830/01.06.2023) 06.10.23
Furnizare echipamente digitale, mobilier şi materiale didactice pentru proiectul F-PNRR Dotari/2023/C15/1365 "Mobilarea şi dotarea Şcolii Gimanziale "Ilie Micu" Ludos". 11.09.23