Achiziţia acestui contract de servicii se va realiza pe loturi, după cum urmează:
Lot I - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciulu...
Achiziţia acestui contract de servicii se va realiza pe loturi, după cum urmează:
Lot I - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciului de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele SF, PT, DTAC,DTOE, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau", în conformitate cu cerinţele din Tema de proiectare nr. 17614 din 01.03.2024 şi din Caietele de sarcini nr. 17628 din 01.03.2024 şi nr. 17649 din 01.03.2024;
Lot II - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciului de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii:"Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau", în conformitate cu cerinţele din în conformitate cu cerinţele din Tema de proiectare nr. 17617 din 01.03.2024 şi din Caietele de sarcini nr. 17641 din 01.03.2024 şi nr. 17663 din 01.03.2024;
Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare cu 3 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.