Feedback
I.D.: 65597572

Elaborarea caietului de sarcini, aferent atribuirii contractului privind Achiziţia de Servicii privind elaborarea unui sistem informatic integrat pentru gestionarea activităţii aparatului tehnic şi de relaţionare cu alte instituţii/organizaţii din interiorul şi din afara sistemului judiciar - CSMapp

Data publicarii
28.01.22 Exista 1.001.040 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8 72212517-6 48000000-8 48821000-9
Termenul limita pentru depunere:
12.02.22
 
 
Documente participare:
  1. CSMapp_caiet de sarcini semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Principalul obiectiv al autorităţii contractante în urma derulării acestei consultări este acela de a realiza un caiet de sarcini apt să permită iniţierea şi derularea procedurii de atribuire în condiţii concurenţiale. Obiective avute în vedere: Autoritatea contractantă derulează un proces de consultare a pieţei, dorind să se asigure că, atât modalitatea de atribuire, cât şi modalitatea de derulare a contractării, descriere...
Principalul obiectiv al autorităţii contractante în urma derulării acestei consultări este acela de a realiza un caiet de sarcini apt să permită iniţierea şi derularea procedurii de atribuire în condiţii concurenţiale. Obiective avute în vedere: Autoritatea contractantă derulează un proces de consultare a pieţei, dorind să se asigure că, atât modalitatea de atribuire, cât şi modalitatea de derulare a contractării, descrierea cheltuielilor precum şi alte aspecte obţinute în urma consultării pieţei vor asigura potenţialele soluţii tehnice, financiare şi contractuale pentru satisfacerea nevoii autorităţii contractante. Astfel, la finalul acestei consultări, trebuie să existe certitudinea că documentul “Caiet de sarcini" este elaborat într-o manieră care să asigure: a. Obţinerea caracteristicilor dorite şi îndeplinirea beneficiilor aşteptate la nivel de autoritate contractantă; b. Promovarea unei cât mai largi posibile competiţii între ofertanţi; c. Tratamentul egal şi nediscriminatoriu al ofertanţilor; d. Claritatea şi coerenţa informaţiilor transmise în cadrul Caietului de sarcini; e. Posibilitatea dezvoltării aplicaţiei atât în integralitate, cât şi reutilizând componente, chiar şi licenţiate (cu excepţia componentelor software suport pentru infrastructura, cum ar fi: Sistem de operare, virtualizare, baze de date, instrumente de raportare)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Elaborarea caietului de sarcini, aferent atribuirii contractului de SERVICII DE IMPLEMENTARE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT (servicii de dezvoltare şi implementare a soluţiei informatice, inclusiv furnizarea de echipamente, software de bază şi instruire) în cadrul proiectului HUB de Servicii 20.09.21
Elaborarea caietului de sarcini, aferent atribuirii contractului de SERVICII DE IMPLEMENTARE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT (servicii de dezvoltare şi implementare a soluţiei informatice, inclusiv furnizarea de echipamente, software de bază şi instruire) în cadrul proiectului HUB de Servicii 21.09.21
Consultarea pietei are în vedere urm.: furnizarea de servicii de consultanţă, design şi amenajări interioare pentru dezvoltarea şi dotarea de camere de audiere minori la nivelul instanţelor, respectiv furnizarea de soluţii integrate şi personalizate pentru amenajarea camerelor de audiere minori 17.11.21
"Servicii de internet" în cadrul Proiectului "Crearea şi implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea sărăciei şi a excluziunii sociale", cod MySMIS 122607, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman, 07.05.21
Servicii de întreţinere şi reparare a echipamentelor de reprografie, inclusiv asigurarea consumabilelor, pentru un număr de 75 de echipamente marca Xerox, conform specificatiilor tehnice mentionate in documentul atasat 31.05.23
Furnizare 37 autovehicule nepoluante (cu reviziile incluse pe toata perioada de garantie), impartite pe 3 loturi 02.08.23
Lucrari de montare sisteme fotovoltaice la depozitul Obor, inclusiv proiectare, montare si punere in functiune 25.09.23
Furnizare uşă industrială de acces de tip Hörmann (montajul şi punerea în funcţiune incluse) 12.06.23
Servicii de registratura si arhivare electronica a documentelor 15.02.21
Servicii de registratura si arhivare electronica a documentelor 18.01.21