In cadrul contractului se vor presta urmatoarele servicii si se vor elabora urmatoarele documente:•Realizarea Studiului de Fezabilitate, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.);•Intocmirea documentatiei suport si Asistenta solicitata pentru depunerea si sustinerea aplicatiei de finantare (daca este cazul); •Realizarea Proiectului pentru Autorizarea Execu...
In cadrul contractului se vor presta urmatoarele servicii si se vor elabora urmatoarele documente:•Realizarea Studiului de Fezabilitate, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.);•Intocmirea documentatiei suport si Asistenta solicitata pentru depunerea si sustinerea aplicatiei de finantare (daca este cazul); •Realizarea Proiectului pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire (PAC) şi asistenţă tehnică până la obţinerea autorizaţiei de construcţie de către Beneficiar (CNAIR);•Realizarea Proiectului Tehnic de Execuţie (PTE) tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.);•Documentatia de atribuire a contractului de executie lucrari; •Asistenta tehnica acordata Beneficiarului in perioada derularii procedurilor de achizitie publica pentru executie lucrari. In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, si cu respectarea articolului 20 din Contractul de servicii, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: 1. modificari ale partilor contractante; 2. schimbări/ modificări legislative/ normative/ STAS-uri/ norme/ ordine/ instrucţiuni/etc; 3. solicitări ale Autorităţilor/ Entităţilor/ Institutiilor ce eliberează avize/acorduri/autorizaţii/permise sau de alte entităţi care au atribuţiuni în legătură cu proiectul (MT, MFE, Instituţii Centrale şi/sau Locale, ARR, Beneficiar, MAI, SRI, Verificatori Atestaţi, etc.); 4. prelungirea termenelor de predare a rapoartelor/livrabilelor (documentelor/documentaţiei); 5. mobilizarea slabă a personalului Prestatorului; 6. înlocuirea personalului nominalizat de Prestator pentru îndeplinirea contractului; 7. înlocuirea/introducerea subcontractanţilor; 8. aplicarea legii privind monumentele istorice, realizarea auditului de siguranţă rutieră, de elaborarea PUZ; 9. cerinţe privind cercetare şi lucrări arheologice. Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile articolului 20 din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract.