Obiectivul general al contractelor este Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire
pentru realizarea obiectivelor de investitii:Lot 1:,, Amenajare pasaj pietonal subteran DN 2A in zona km 90+700, localitatea
Tandarei, jud. Ialomita''; Lot 2: ,,Amenajare pasaj pietonal subteran DN 2A in zona km 189+950, unde exista un cartier de
locuinte al localitatii Mihail Kog...
Obiectivul general al contractelor este Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire
pentru realizarea obiectivelor de investitii:Lot 1:,, Amenajare pasaj pietonal subteran DN 2A in zona km 90+700, localitatea
Tandarei, jud. Ialomita''; Lot 2: ,,Amenajare pasaj pietonal subteran DN 2A in zona km 189+950, unde exista un cartier de
locuinte al localitatii Mihail Kogalniceanu, jud. Constanta''; Lot 3: ,,Amenajare pasaj pietonal subteran DN 2A in zona km
197+530, localitatea Ovidiu, jud. Constanta''; Lot 4: ,,Amenajare pasaj pietonal subteran DN 2A in zona km 198+271, localitatea
Ovidiu, jud. Constanta''; Lot 5: ,,Amenajare pasaj pietonal subteran DN 3 in zona km 248+300, localitatea Valu lui Traian,
jud. Constanta''; Lot 6: ,,Amenajare pasaj pietonal subteran DN 39 in zona km 18+340, localitatea Eforie Sud, jud. Constanta'';
Lot 7: ,,Amenajare pasaj pietonal subteran DN 39 in zona km 31+200, localitatea 23 August, jud. Constanta''.in conformitate
cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea
nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de
participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură
cu documentaţia de atribuire este cu 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur
termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: cu 11
zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii
economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor
prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă.Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta
urmatoarei conditii: Incheierea contractelor de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/ aprobarea finanţării serviciilor
din fonduri de la bugetul de stat şi/ sau fonduri europene, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care
se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind
finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea/aprobarea finanţării serviciilor din fonduri de la bugetul
de stat şi/ sau fonduri europene nu se realizează, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c)
teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Autoritatea Contractantă
estimează că va obţine finanţarea necesară semnării contractului în al doilea semestru al anului 2023.In conformitate cu Art.
23, alin. 7 din OUG nr. 124/2021 procedura de licitatie pentru atribuirea contractelor de servicii a fost lansata cu introducerea
unei clauze suspensive in documentatia de achizitie publica, conform careia procedura va fi anulata in cazul in care pana
la semnarea contractelor sus mentionate nu sunt indeplinite urmatoarele conditii: -Aprobarea finantarii proiectelor sus mentionate
din PNRR si semnarea contractelor de finantare aferente ;-Introducerea proiectelor ca anexa la Legea Bugetului de stat si
asigurarea creditelor de angajament si bugetare necesare din PNRR.