Feedback
I.D.: 60251891

Elaborare studiu de fezabilitate (S.F.) pentru obiectivul de investiţii "Drum de legătură la drumul naţional DN71 pentru asigurarea optimizării traficului rutier şi accesibilităţii în zonele urbane ale oraşelor Pucioasa şi Fieni "

Data publicarii
25.08.21 Exista 104.555 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8
Termenul limita pentru depunere:
04.10.21
Pretul estimativ:
3.429.933,53 RON - 3.429.933,53 RON
Documente participare:
  1. Criterii de atribuire-SF-Pucioasa-Fieni-semnat.pdf
  2. Pucioasa-PS 3 cu pasaje-semnat.pdf
  3. Caiet de sarcini-SF-Pucioasa-Fieni-semnat.pdf
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Elaborare studiu de fezabilitate (S.F.) pentru obiectivul de investiţii "Drum de legătură la drumul naţional DN71 pentru asigurarea optimizării traficului rutier şi accesibilităţii în zonele urbane ale oraşelor Pucioasa şi Fieni " Beneficiarul urmăreşte ca in urma executării acestor servicii, sa se defineasca o documentaţie tehnico - economică care sa corespunda celor mai inalte standarde tehnice, sociale si de mediu posibi...
Elaborare studiu de fezabilitate (S.F.) pentru obiectivul de investiţii "Drum de legătură la drumul naţional DN71 pentru asigurarea optimizării traficului rutier şi accesibilităţii în zonele urbane ale oraşelor Pucioasa şi Fieni " Beneficiarul urmăreşte ca in urma executării acestor servicii, sa se defineasca o documentaţie tehnico - economică care sa corespunda celor mai inalte standarde tehnice, sociale si de mediu posibile, in vederea asigurarii finantarii nerambursabile pentru promovarea execuţiei lucrărilor. Contractul cuprinde următoarele etape principale: - Etapa I-a – Elaborare, predare şi avizare CTE-CNAIR a studiului de fezabilitate şi a tuturor documentelor necesare realizării proiectului Data de începere a serviciilor aferente Etapei I se consideră data transmiterii/ primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor de proiectare, emis de către Beneficiar. De la aceasta Dată de începere, Prestatorul va fi mobilizat atât din punct de vedere al personalului cât şi din punct de vedere al echipamentelor/utilajelor necesare desfăşurării activităţii. Serviciile de proiectare, respectiv de elaborare a Studiul de Fezabilitate (inclusiv obţinerea de avize şi acorduri), vor fi îndeplinite de către Prestator, într-un termen de prestare de maxim 6 luni de la data transmiterii/ primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor de proiectare, emis de către Beneficiar. - Etapa a II-a – Adaptare a documentaţiei SF la cerinţele finanţatorului (întocmire documentaţie suport, asigurare asistenţă tehnică Beneficiarului) pentru depunerea şi aprobarea cererii de finanţare. Data de începere a serviciilor aferente Etapei a II-a se consideră data transmiterii/ primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor de asistenţă tehnică, emis de către Beneficiar. Serviciile prestate în această etapă vor include, fără a se limita la: întocmirea documentaţiilor suport şi asigurarea asistenţei tehnice acordată Beneficiarului pentru depunerea şi aprobarea cererii de finanţare, atât pe parcursul procesului de pregătire a cererii de finanţare, cât şi în perioada de evaluare a acesteia de către toate instituţiile implicate în acest proces. Serviciile din această etapă vor fi acordate Beneficiarului de către Prestator, într-un termen de prestare estimat de 12 luni de la data transmiterii/primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor pentru această etapă, după elaborarea SF şi recepţionarea acestuia prin proces verbal de recepţie. În cadrul acestui termen se vor avea în vedere termenele impuse de autorităţi române/europene de depunere a cererii de finanţare, termene limită care pot fi mai mici decât durata maximă menţionată anterior, care va include şi verificarea/evaluarea cererii de finanţare şi completarea şi transmiterea de clarificări dacă este cazul. Prestatorul va avea în vedere, pentru încadrarea în termenele de mai sus, ca predarea documentaţiilor să fie în forma finală acceptată / agreată / avizată de Beneficiar, cu respectarea cerinţelor de raportare conform caietului de sarcini respectiv conform Ghidului de Finanţare. Prestatorul va elabora "Manualul de asigurare a calităţii specific pentru Proiect" şi va elabora programul detaliat pentru implementarea sarcinilor sale contractuale. Aceste două documente vor fi prezentate Beneficiarului în Raportul de Început. Neconformarea la oricare dintre termenele stabilite atrage dupa sine aplicarea de penalităţi din momentul expirării termenului stabilit. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la secţiunea I din Fişa de Date, respectiv 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Elaborare studiu de fezabilitate (S.F.) pentru obiectivul de investiţii "Drum de legătură pentru creşterea accesibilităţii în zona urbana a Municipiului Târgovişte" 26.10.21
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru “Modernizare străzi şi reabilitare podeţe în comuna Ocniţa, judeţul Damboviţa" 23.01.23
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ÎN COMUNA DĂRMĂNEŞTI , JUDETUL DÂMBOVIŢA" 17.10.22
Proiectare tehnică de securitate, furnizare echipamente pentru Centru de monitorizare în timp real a situaţiei din localitate-Sistem de monitorizare şi siguranţă a traficului şi extindere sistem Wi-fi în spaţii publice, inclusiv manoperă, instalare, configurare, instruire, în cadrul proiectului: Asigurarea infrastructurii TIC (sisteme inteligente de management local) la nivelul comunei Vulcana-Băi 07.07.23
Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul "Iluminat public DJ 714 Zănoaga, Bolboci, Cheile Tătarului, Peştera, Padina" – Etapa I 09.12.19
Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul "Construire iluminat public în zona Drum de legătură DJ 720E Gara Târgovişte Sud-Centura Municipiului Târgovişte" 21.06.19
Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul "Construire iluminat public în zona Drum de legătură DJ 720E Gara Târgovişte Sud-Centura Municipiului Târgovişte" 11.06.19
"Imbunatatirea infrastructurii educationale prin extinderea, reabilitarea, modernizarea si echiparea Scolii Generale NR. 6, “Tudor Vladimirescu", din Targoviste, jud. Dambovita" - servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului – PMT-2021-007, Cod unic de identificare: 4279944-2021-10.1"  
"Servicii de asistenta de tehnica din partea proiectantului si solutionarea neconformitatilor prezentate la cap. IV. Specif. tehnice, alin. A. Oblig.prestatorului, pct. V, aferente obiectivului "IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA – SC. GEN. NR. 6, “TUDOR VLADIMIRESCU" – PMT-2023-008, Cod unic de identificare: 4279944-2023-2.3"  
SERVICII DE PROIECTARE (PROIECT TEHNIC INCLUSIV DTAC/DTOE, VERIFICARE TEHNICA, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI,) SI EXECUTIA LUCRARII PENTRU INVESTITIA: AMENAJARE CENTRU CIVIC IN SATUL CIOCANESTI, JUDETUL DAMBOVITA 16.03.23