Prin această consultare se doreşte a se obţine o înţelegere suplimentară în ceea ce priveşte piaţa relevantă a obiectului contractului, numărul şi capacitatea operatorilor economici eligibili, relaţia între operatorii economici care acţionează pe piaţa relevantă, oportunităţile de cooperare şi intensitatea concurenţei, noile reglementări legislative aplicabile pentru elaborarea unui astfel de studiu şi evaluarea ideilor, fo...
Prin această consultare se doreşte a se obţine o înţelegere suplimentară în ceea ce priveşte piaţa relevantă a obiectului contractului, numărul şi capacitatea operatorilor economici eligibili, relaţia între operatorii economici care acţionează pe piaţa relevantă, oportunităţile de cooperare şi intensitatea concurenţei, noile reglementări legislative aplicabile pentru elaborarea unui astfel de studiu şi evaluarea ideilor, folosirea cunoştinţelor şi a experienţei operatorilor economici care acţionează pe piaţa relevantă pentru a îmbunătăţi Documentaţia de atribuire, informarea operatorilor economici cu privire la planurile de achiziţie ale Regiei, cât şi orice alte informaţii utile pentru consultarea pieţei. Necesitatea rezultă din obligativitatea îndeplinirii obiectivelor Regiei (asigurarea gabaritelor minime de navigaţie stabilite în conformitate cu prevederile naţionale şi internaţionale aplicabile, prin dragaje de întreţinere; asigurarea semnalizării costiere şi plutitoare cu ajutorul unei nave tehnice de semnalizare; efectuarea de măsurători topohidrografice cu ajutorul unei nave dotată cu echipamente necesare efectuării batimetriei (sonar monofascicul/multifascicul, cât şi alte dotări suplimentare). Detaliile suplimentare se regăsesc în draft-ul Caietului de sarcini.Planificarea şi redactarea: se va descrie nevoia de bază pentru strategia de dezvoltare şi se menţionează perioada de implementare a acesteia. Se vor identifica părţile cheie interesate (M.T.I.; A.C.N.B.-R.A. Timiş; U.A.T.-urile aflate de-a lungul canalului navigabil Bega; utilizatorii canalului Bega: navigatori, agenţi economici, persoane fizice; Uniunea Europeană - prin dezvoltarea reţelei trans-europene de transport; alte entităţi/autorităţi centrale şi locale).
Motivul principal al dezvoltării acestei strategii îl constituie îndeplinirea obligaţiilor ce revin statului român din convenţiile şi acordurile internaţionale la care România este parte şi care i-au fost încredinţate Regiei prin delegare de competenţă, prin ordin al Ministrului Transporturilor şi Infrastructurii, cât şi îndeplinirea atribuţiilor şi obligaţiilor pe care Regia le îndeplineşte, aşa cum sunt prevăzute în H.G. nr. 451/2018:
În dezvoltarea strategiei se va ţine cont de prevederile din draftul Caietului de sarcini.