Feedback
I.D.: 107461211

Elaborare studiu de fezabilitate pentru implementare Sistem Hardware/Software de management backup date şi disaster-recovery si intocmirea Analizei impactului asupra Businessului a Serviciilor Informatice (AIBSI) din zona serviciilor esentiale si a Planului de Continuitate pentru Serviciile Informatice (PCSI)

Data publicarii
27.12.24
Coduri CPV
79314000-8
Termenul limita pentru depunere:
27.01.25
Pretul estimativ:
2.567.188,00 RON - 2.567.188,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 27.12.24 Publicat la 28.12.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Elaborare studiu de fezabilitate pentru implementare Sistem Hardware/Software de management backup date şi disaster-recovery si intocmirea Analizei impactului asupra Businessului a Serviciilor Informatice (AIBSI) din zona serviciilor esentiale si a Planului de Continuitate pentru Serviciile Informatice (PCSI) conform Caiet de sarcini nr. 109814.4/16.12.2024 si Anexa1 Tema de proiectare. Se doreşte elaborarea unei documenta...
Elaborare studiu de fezabilitate pentru implementare Sistem Hardware/Software de management backup date şi disaster-recovery si intocmirea Analizei impactului asupra Businessului a Serviciilor Informatice (AIBSI) din zona serviciilor esentiale si a Planului de Continuitate pentru Serviciile Informatice (PCSI) conform Caiet de sarcini nr. 109814.4/16.12.2024 si Anexa1 Tema de proiectare. Se doreşte elaborarea unei documentaţii care privesc : - Analizei impactului asupra Businessului a Serviciilor Informatice (AIBSI) din zona serviciilor esentiale ; - Planului de Continuitate pentru Serviciile Informatice (PCSI) ; -Execuţia unei lucrări "la cheie" care include arhitectura sistemului, furnitura hardware şi software necesară, precum şi condiţiile de instalare şi configurare a echipamentelor necesare “Sistemului Hardware/Software de management backup date şi disaster-recovery“ în toate locaţiile specificate şi implementarea tuturor funcţionalităţilor specifice. Termenul de prestare este de maxim 210 zile de la de la semnarea contractului . Platile, ca obligatii ale entitatii contractante si care reprezinta contravaloarea serviciilor admise prin receptia lor, se vor executa, in baza facturii emise de prestator, prin virament bancar cu OP, in contul declarat de acesta, in maxim 30 zile de la data la care facura electronica devine disponibila pentru descarcare in sistemul RO e-Factura şi a tuturor documentelor justificative. Entitatea contractanta nu acorda un avans. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 11 -a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de op.ec. in termenul limita enunat anterior.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu