Feedback
I.D.: 88676084

Elaborare studiu de fezabilitate, conform HG 907/2016, privind implementare centrale fotovoltaice

Data publicarii
27.10.23 Exista 151.660 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314300-5
Pretul estimativ:
262.835,00 RON - 262.835,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste achizitia de servicii pentru elaborare SF care sa cuprinda:Studiu de fezabilitate – instalare centrală fotovoltaică, conform HG 907/2016: 1. Prezentarea situatiei energetice a retelei si a locului de consum si/sau de producere, existente si de perspectiva. 2. Modul în care sunt îndeplinite cerintele tehnice privind racordarea, impuse prin Codul tehnic al RED si/sau prin normele tehnice specifice (daca este cazul)...
Se doreste achizitia de servicii pentru elaborare SF care sa cuprinda:Studiu de fezabilitate – instalare centrală fotovoltaică, conform HG 907/2016: 1. Prezentarea situatiei energetice a retelei si a locului de consum si/sau de producere, existente si de perspectiva. 2. Modul în care sunt îndeplinite cerintele tehnice privind racordarea, impuse prin Codul tehnic al RED si/sau prin normele tehnice specifice (daca este cazul). 3. Evaluarea potentialului energetic solar în functie de locatie, tinand cont de amplasamentele efectiv disponibile, posibilele umbriri si posibilitatea de amplasare optimizata a panourilor, inclusiv prin unghiul de înclinare. 4. Evaluarea potentialului energetic în functie de suprafata efectiv disponibila, de necesarul de consum si de modalitatea de dispunere a panourilor fotovoltaice. 5. Lucrarile necesare pentru realizarea instalatiei de racordare, pentru fiecare varianta retinuta si analizata, precum si evaluarea costului acestora. 6. Identificarea solutiilor tehnice optime, agreate de catre Beneficiar în baza conditiilor impuse de catre Operatorul de Distributie (daca este cazul). 7. Evaluarea costurilor lucrarilor ce se vor realiza prin investitia Beneficiarului. 8. Avand conditiile impuse si obiectivul stabilit, se vor analiza solutiile posibile si, în functie de criterii tehnice si economice, se va alege solutia cea mai favorabila. Pentru solutia aleasa se vor calcula costuri de investitie, de exploatare, perioada de amortizare a investitiei, econ
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Studiul de Fezabilitate (S.F.) cu elemente specifice ale Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.) conform HG 907/2016 pentru realizarea obiectivului mixt de investiţii: "Extindere, reparaţii şi consolidare sediu Judecătoria Câmpina 19.03.24
Servicii de elaborare Documentaţie tehnico-economica - faza PT , asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei si execuţie lucrări in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI CLĂDIRILOR PUBLICE CU DESTINAŢIE DE UNITĂŢI DE ÎNVĂŢĂMÂNT – ŞCOALA GIMNAZIALĂ “ION CÂMPINEANU"  
Servicii de elaborare Documentaţie tehnico-economica - faza PT , asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei si execuţie lucrări in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI CLĂDIRILOR PUBLICE CU DESTINAŢIE DE UNITĂŢI DE ÎNVĂŢĂMÂNT – ŞCOALA GIMNAZIALĂ “ION CÂMPINEANU"  
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
Consultare piata privind evaluarea serviciilor de consultanta pentru intocmire ”Strategie privind Infrastructura de Comunicatii şi Planul de Implementare aferent, pentru nevoile de business pe termen mediu (2023) si lung (2028)” in vederea stabilirii unui valori corecte a serviciului de consultanta 26.06.19
Intocmire Studiu de Fezabilitate, conform HG nr. 907/2016, si intocmire Cerere de Finantare” pentru proiectul „Constructia, reabilitarea, modernizarea, extinderea si echiparea infrastructurii educationale pentru Centrul Scolar de Educatie Incluziva, orasul Breaza, judetul Prahova. 16.02.18
Intocmire Studiu de Fezabilitate, conform HG nr. 907/2016, si intocmire Cerere de Finantare” pentru proiectul „Constructia, reabilitarea, modernizarea, extinderea si echiparea infrastructurii educationale pentru Centrul Scolar de Educatie Incluziva, orasul Breaza, judetul Prahova. 05.02.18
Intocmire SF, conform HG nr. 907/2016, inclusiv Deviz general si Analiza cost beneficiu, intocmire Cerere de finantare” pentru proiectul „Constructia, reabilitarea, modernizarea, extinderea si echiparea infrastructurii educationale pentru Centrul Scolar de Educatie Incluziva, Com Filipestii de Targ 05.10.17
Servicii de elaborare Documentaţie tehnico-economica - faza PT , asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei si execuţie lucrări in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI CLĂDIRILOR PUBLICE CU DESTINAŢIE DE UNITĂŢI DE ÎNVĂŢĂMÂNT – ŞCOALA GIMNAZIALĂ ALEXANDRU IOAN CUZA"  
Servicii de elaborare Documentaţie tehnico-economica - faza PT , asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei si execuţie lucrări in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI CLĂDIRILOR PUBLICE CU DESTINAŢIE DE UNITĂŢI DE ÎNVĂŢĂMÂNT – ŞCOALA GIMNAZIALĂ ALEXANDRU IOAN CUZA"