Feedback
I.D.: 75733727

Elaborare si depunere dosare de finantare in cadrul PNRR -COD APEL: MS-0024 – Infectii nosocomiale

Data publicarii
23.11.22 Exista 685.787 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79421200-3
Pretul estimativ:
60.000,00 RON - 60.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Intocmirea, incarcarea pe platforma www.proiecte.pnrr.gov.ro a cererii de finantare, a anexelor aferente cat si formularea raspunsurilor la solicitarile de clarificari , in vederea depunerii unui proiect finantat prin PNRR – COD APEL: MS-0024 Pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională COMPONENTA: 12 - Sănătate INVESTIŢIA: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice Investiţia specifică: I2.4. Echipamente şi ...
Intocmirea, incarcarea pe platforma www.proiecte.pnrr.gov.ro a cererii de finantare, a anexelor aferente cat si formularea raspunsurilor la solicitarile de clarificari , in vederea depunerii unui proiect finantat prin PNRR – COD APEL: MS-0024 Pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională COMPONENTA: 12 - Sănătate INVESTIŢIA: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice Investiţia specifică: I2.4. Echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in derularea si finalizarea in ultimii trei ani a cel putin unui contract similar de consultanta care a avut ca obiect elaborarea de documentatii pentru obtinerea de finantare nerambursabila. Cererea de finantare va fi depusa la o data stabilita de comun acord de catre partile contractante astfel incat sa nu depaseasca termenul si conditiile impuse de catre finantator. Conditii de plata - 15.000,00 lei fara TVA pentru elaborarea si depunerea dosarului de finantare si anexelor aferente . - 45.000, 00 lei fara TVA pentru derularea procesului de contractare, in cazul aprobarii dosarului de finantare. Plata serviciilor se va realiza pe baza de facturii/facturilor emise de prestator, numai dupa receptia serviciilor de catre autoritatea contractanta confirmata prin intocmirea unui proces verbal de receptie .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu