Pentru îmbunătăţirea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare din zonele studiate, se propune extinderea reţelei de apă, de canalizare menajeră şi pluvială pe următoarele străzi din Municipiul Oradea, conform notelor conceptuale ataşate documentaţiei de atribuire:
Lot 1: str. George Bacaloglu, str. Caporal Constantin Muşat, str. Ion Isaiu şi str. Americii, în lungime totală astfel:
- reţea apă PE 100 SDR 17 PN 10 L...
Pentru îmbunătăţirea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare din zonele studiate, se propune extinderea reţelei de apă, de canalizare menajeră şi pluvială pe următoarele străzi din Municipiul Oradea, conform notelor conceptuale ataşate documentaţiei de atribuire:
Lot 1: str. George Bacaloglu, str. Caporal Constantin Muşat, str. Ion Isaiu şi str. Americii, în lungime totală astfel:
- reţea apă PE 100 SDR 17 PN 10 L=800 ml şi branşamente
1.1. str. George Bacaloglu = 350 ml;
1.2. str. Caporal Constantin Muşat = 60 ml;
1.3. str. Americii = 390 ml;
- reţea canalizare menajeră tub de material plastic (PE,PP, PVC) minim SN 8 L=580 ml şi racorduri
1.4. str. George Bacaloglu = 350 ml;
1.5. str. Caporal Constantin Muşat = 60 ml;
1.6. str. Ion Isaiu = 170 ml;
- reţea canalizare pluvială tub de material plastic (PE,PP, PVC) minim SN 8 L=660 ml şi racorduri
1.7. str. George Bacaloglu = 350 ml;
1.8. str. Caporal Constantin Muşat = 110 ml;
1.9. str. Ion Isaiu = 200 ml.
Se vor prevedea branşamente noi, pentru fiecare imobil unde nu există branşament de apă. Branşamentele existente se vor înlocui până la contorul din căminul de branşament existent.
Se vor prevedea racorduri de canalizare menajeră şi canalizare pluvială pentru fiecare parcelă nouă/fiecare imobil.
Terenurile pe care urmează să se execute lucrările de extindere şi înlocuire a reţelelor de alimentare cu apă, reţelelor canalizare menajeră şi canalizare pluvială sunt domeniu public al municipiului Oradea.
Etape si obligatii de indeplinit din partea prestatorului/Lot:
• Întocmirea Temei de proiectare potrivit prevederilor HG nr. 907/2016
• Avizarea Temei de proiectare in Comisia tehnică a CAO
• Întocmirea SF potrivit prevederilor HG nr. 907/2016
• Întocmirea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor aferente Certificatului de Urbanism, după caz şi a documentaţiilor de expropriere necesare;
• După obţinerea CU, independent de avizele solicitate în CU se va întocmi documentaţia necesară obţineri avizului de la Compania Naţională Apele Române şi I. S. U. Bihor;
• Avizarea fazei SF în Comisia tehnică a CAO;
• Aprobarea fazei SF în Consiliul Local al Municipiului Oradea;
• Întocmirea proiectului tehnic- PT + CS + DDE condiţionat de aprobarea fazei SF în Comisia tehnică a CAO şi Consiliul Local Mun. Oradea.
• Întocmirea planului şi documentaţiei SSM;
• Proiectul Tehnic se va realiza după obţinerea avizelor de coexistenţă, condiţionat de acestea;
• Verificare tehnică a proiectului de către verificatori autorizaţi prin grija prestatorului;
• Avizarea fazei PT + CS + DDE in Comisia tehnică a CAO;
• Întocmirea PAC Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de Construire (DTAC);
• Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor până la recepţia finală;
Prestatorul va cuprinde specificatiile tehnice pentru toate armaturile, fitingurile si cuplajele din instalatii care vor avea obligatoriu cel putin aceleasi specificatii tehnice cu cele ale conductei.
Se va cuprinde în deviz, contravaloarea testelor şi probelor prevăzute atât de normative cât şi cele impuse de firma producătoare.
Proiectul tehnic va cuprinde toate condiţionările din avizele de coexistenţă obţinute. În refacerea pavajului se va cuprinde inclusiv refacerea marcajelor rutiere.
Proiectul şi Devizul general al SF –ului, va fi structurat pe obiecte functional independente, pentru fiecare stradă în parte.
Devizul general va cuprinde inclusiv toate taxele aferente la preturi actualizate, şi cele publicate de Consiliul Local al Municipiului Oradea prin HCL 915/2019. La capitolul diverse si neprevazute se va prevedea un procent de 10% din valoarea investitiei.
În programul de control al calităţii lucrărilor se va prevedea şi inspecţia video a reţelelor de canalizare nou executate, înregistrările se vor preda beneficiarului odată cu semnarea procesului verbal aferent acestei faze determinante.
Se recomandă vizitarea amplasamentul, înaintea intocmirii ofertei. În urma vizitării amplasamentului, firmele ofertante vor încheia un proces verbal cu reprezentantul desemnat al S.C. Compania de Apă Oradea S.A. ( Persoană de contact: ing. Eduard HANDRA - 0728 856 837, Şef Secţie Retea Apă; ing. Stefan ZETOCHA - 0728 856 851 Şef Sector Canal). Deplasarea ofertantului se va face pe cheltuiala proprie a acestuia.
Această cerinţă nu este obligatorie, însă neîndeplinirea ei presupune asumarea de către ofertant a consecinţelor erorilor de proiectare ce pot să apară, la întocmirea fazelor de proiectare.Pentru îmbunătăţirea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare din zonele studiate, se propune extinderea reţelei de apă, de canalizare menajeră şi pluvială pe următoarele străzi din Municipiul Oradea, conform notelor conceptuale ataşate documentaţiei de atribuire:
Lot 2: str. Plantelor, str. Arinului, str. Abrudului, str. Episcop Radu Demetriu, str. Veteranilor, în lungime totală astfel:
- reţea apă PE 100 SDR 17 PN 10 L =380 ml şi branşamente
1.1. str. Plantelor = 285 ml;
1.2. str. Arinului = 30 ml;
1.3. str. Episcop Radu Demetriu = 65 ml;
- reţea canalizare menajeră tub de material plastic (PE,PP, PVC) minim SN 8 L=835 ml şi racorduri
1.4. str. Plantelor = 285 ml;
1.5. str. Arinului = 130 ml;
1.6. str. Abrudului = 85 ml;
1.7. str. Episcop Radu Demetriu = 65 ml;
1.8. str. Veteranilor = 270 ml.
Se vor prevedea branşamente noi, pentru fiecare imobil unde nu există branşament de apă. Branşamentele existente se vor înlocui până la contorul din căminul de branşament existent.
Se vor prevedea racorduri de canalizare menajeră pentru fiecare parcelă nouă/fiecare imobil.
Terenurile pe care urmează să se execute lucrările de extindere şi înlocuire a reţelelor de alimentare cu apă, reţelelor canalizare menajeră şi canalizare pluvială sunt domeniu public al municipiului Oradea.
Etape si obligatii de indeplinit din partea prestatorului/Lot:
• Întocmirea Temei de proiectare potrivit prevederilor HG nr. 907/2016
• Avizarea Temei de proiectare in Comisia tehnică a CAO
• Întocmirea SF potrivit prevederilor HG nr. 907/2016
• Întocmirea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor aferente Certificatului de Urbanism, după caz şi a documentaţiilor de expropriere necesare;
• După obţinerea CU, independent de avizele solicitate în CU se va întocmi documentaţia necesară obţineri avizului de la Compania Naţională Apele Române şi I. S. U. Bihor;
• Avizarea fazei SF în Comisia tehnică a CAO;
• Aprobarea fazei SF în Consiliul Local al Municipiului Oradea;
• Întocmirea proiectului tehnic- PT + CS + DDE condiţionat de aprobarea fazei SF în Comisia tehnică a CAO şi Consiliul Local Mun. Oradea.
• Întocmirea planului şi documentaţiei SSM;
• Proiectul Tehnic se va realiza după obţinerea avizelor de coexistenţă, condiţionat de acestea;
• Verificare tehnică a proiectului de către verificatori autorizaţi prin grija prestatorului;
• Avizarea fazei PT + CS + DDE in Comisia tehnică a CAO;
• Întocmirea PAC Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de Construire (DTAC);
• Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor până la recepţia finală;
Prestatorul va cuprinde specificatiile tehnice pentru toate armaturile, fitingurile si cuplajele din instalatii care vor avea obligatoriu cel putin aceleasi specificatii tehnice cu cele ale conductei.
Se va cuprinde în deviz, contravaloarea testelor şi probelor prevăzute atât de normative cât şi cele impuse de firma producătoare.
Proiectul tehnic va cuprinde toate condiţionările din avizele de coexistenţă obţinute. În refacerea pavajului se va cuprinde inclusiv refacerea marcajelor rutiere.
Proiectul şi Devizul general al SF –ului, va fi structurat pe obiecte functional independente, pentru fiecare stradă în parte.
Devizul general va cuprinde inclusiv toate taxele aferente la preturi actualizate, şi cele publicate de Consiliul Local al Municipiului Oradea prin HCL 915/2019. La capitolul diverese si neprevazute se va prevedea un procent de 10% din valoarea investitiei.
În programul de control al calităţii lucrărilor se va prevedea şi inspecţia video a reţelelor de canalizare nou executate, înregistrările se vor preda beneficiarului odată cu semnarea procesului verbal aferent acestei faze determinante.
Se recomandă vizitarea amplasamentul, înaintea intocmirii ofertei. În urma vizitării amplasamentului, firmele ofertante vor încheia un proces verbal cu reprezentantul desemnat al S.C. Compania de Apă Oradea S.A. ( Persoană de contact: ing. Eduard HANDRA - 0728 856 837, Şef Secţie Retea Apă; ing. Stefan ZETOCHA - 0728 856 851 Şef Sector Canal). Deplasarea ofertantului se va face pe cheltuiala proprie a acestuia.
Această cerinţă nu este obligatorie, însă neîndeplinirea ei presupune asumarea de către ofertant a consecinţelor erorilor de proiectare ce pot să apară, la întocmirea fazelor de proiectare.