Ob. contractului: Elaborare PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii , realizare lucrari,organizare santier ,utilaje si echipamente ,in cadrul proiectului “Înfiintarea unui centru comunitar integrat medico-social"– SMIS 155461in cadrul apelului de proiecte POR 2014-2020, Axa prioritară 9, Prioritatea de investiţii 9.1 – DLRC (CLLD) - Sprijinirea regenerării economice şi sociale a comunităţi...
Ob. contractului: Elaborare PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii , realizare lucrari,organizare santier ,utilaje si echipamente ,in cadrul proiectului “Înfiintarea unui centru comunitar integrat medico-social"– SMIS 155461in cadrul apelului de proiecte POR 2014-2020, Axa prioritară 9, Prioritatea de investiţii 9.1 – DLRC (CLLD) - Sprijinirea regenerării economice şi sociale a comunităţilor defavorizate din mediul urban.Principalul obiectiv pe care proiectul si-l propune sa il atinga il constituie asigurarea accesului la servicii integrate multidisciplinare sociomedicale a tuturor copiilor, tinerilor si adultilor din Municipiul Campina, in special a celor din ZUM, aflati in risc de saracie si excluziune sociala.
Contractului de achizitie ce face obiectul achizitiei se va desfasura în mai multe faze astfel:
Faza I: Întocmirea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor necesare obţinerii autorizaţiei de construire respectiv, necesare întocmirii Proiectului tehnic de execuţie (inclusiv a detaliilor de execuţie). Intocmire DTAC, DTOE si obtinere Autorizatie de Construire dupa obtinerea tuturor avizelor/ acordurilor conform CU.
Faza II: Întocmirea PTE şi a DE dupa obtinerea Autorizatie de Construire
-PT trebuie sa conţină detaliile de execuţie în conformitate cu materialele şi tehnologia de execuţie propusă, cu respectarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie, si in conformitate cu prevederile HGnr.907/2016 si Standerdele nationale si reglementarile tehnice in domeniu
Faza III: Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toata durata executieie lucrarilor si dupa incheierea procesului verbal la terminarea acestor lucrari.
Faza IV: Execuţia Lucrărilor
-Executie lucrari: Execuţia lucrărilor se va face in conformitate cu prevederile din proiectul tehnic verificat şi însuşit de autoritatea contractanta, avizele şi acordurile eliberate, autorizaţia de construire, detaliile de execuţie şi toate normativele tehnice în vigoare. Pentru realizarea proiectului se vor face urmatoarele lucrari:
-Protejarea, repararea elementelor nestructurale si/sau restaurarea elementelor arhitecturale si a componentelor artistice, dupa caz:
-Refacere finisaje interioare:Lucrarile propuse asupra elementelor nestructurale sunt de tip curent si constau în reparatii locale si refacerea corespunzatoare a finisajelor.
-Repararea a fisurilor existente in pereti
- Demolarea partiala a unor elemente structurale/nestructurale, cu/fara modificarea configuratiei si/sau a functiunii existente a constructiei:
-se propune demolarea peretilor de compartimentare cu grosimi mai mici de 5 cm
-se propune demolarea grupului sanitar dezafectat de pe casa scarii – din zona birourilor
-se propune recompartimentarea întregului etaj pentru acomodarea noilor functiuni – cabinet medicale, sali de consiliere in grup si individuale se propun grupuri sanitare pe sex pentru personal si vizitatori
-se propune o chicineta intr-un spatiu de depozitare
-in zonele unde sunt propuse grupuri sanitare se va realiza o sapa de minim 5 cm grosime cu panta de scurgere
-pe toata suprafata etajului se va real o sapa de 2 cm grosime cu pentru aplicarea unui PVC medical
-Introducerea unor elemente structurale/nestructurale suplimentare-compartimentari
-Lucrari de reabilitare termica a elementelor de anvelopare a cladirii
- Crearea de facilitati / adaptarea infrastructurii pentru persoanele cu dizabilitati-Realizarea unui lift de acces la etaj ;
- Reabilitarea / modernizarea instalatiei electrice, circuitelor electrice deteriorate sau subdimensionate.
Lucrarile de arhitectura + instalatiile trateaza doar etajul 1
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.