1.1. Lucrari de reabilitare termica a sistemului de incalzire si al sistemului de furnizare a apei calde de consum - sistemul de incalzire necesita redimensionare pentru realizarea eficientei energetice a celor doua etaje ale cladirii.
In acest scop se va analiza situatia existenta si se vor propune solutii (fara a se limita la acestea, in functie de necesitati) pentru:
- optimizarea consumului de combustibil;
- securizare...
1.1. Lucrari de reabilitare termica a sistemului de incalzire si al sistemului de furnizare a apei calde de consum - sistemul de incalzire necesita redimensionare pentru realizarea eficientei energetice a celor doua etaje ale cladirii.
In acest scop se va analiza situatia existenta si se vor propune solutii (fara a se limita la acestea, in functie de necesitati) pentru:
- optimizarea consumului de combustibil;
- securizarea sistemului de incalzire in caz de avarii/intreruperi de curent etc.;
- inlocuirea centralei termice in scopul cresterii randamentului si al reducerii emisiilor echivalent CO2;
- inlocuirea, dupa caz, a corpurilor de incalzire existente cu radiatoare adaptate la sarcinile tehnice rezultate din inlocuirea centralei termice, si dotarea acestora cu elementele de reglaj necesare;
- inlocuirea instalatiei deteriorate de distributie a agentului termic pentru incalzire si izolarea acesteia pentru reducerea pierderilor de caldura;
- inlocuirea instalatiei deteriorate de distributie a apei calde pentru consum si izolarea acesteia pentru reducerea pierderilor de caldura;
- izolarea si acoperirea hornului;
- reparatii ale ferestrelor şi uşilor pentru reducerea pierderilor de caldura si dotarea geamurilor cu jaluzele interioare;
- instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei termice si/sau electrice pentru consum propriu;
- lucrari conexe de reparatii rezultate in urma reabilitării termice a sistemului de incalzire si al sistemului de furnizare a apei calde de consum.
Lucrarile se vor realiza cu respectarea normelor de siguranta si securitate la incendiu.
1.2. Lucrari de reabilitare/modernizare a instalatiei de iluminat
In acest scop se va analiza situatia existenta si se vor propune solutii (fara a se limita la acestea, in functie de necesitati) pentru:
- inlocuirea instalatiei electrice de la parter si mansarda in vederea asigurarii sigurantei la locul de muncă şi in cadrul şcolii forestiere;
- redimensionarea instalatiei electrice pentru toti consumatorii existenti;
- eficientizarea iluminatului in concordanta cu destinatia fiecarui spatiu;
- lucrari conexe de reparatii rezultate in urma inlocuirii instalatiei si corpurilor de iluminat.
Lucrarile vor respecta normativul pentru proiectarea si executia sistemelor de iluminat articicial din cladiri in vigoare.
1.3. Asigurarea accesului pentru persoanele cu dizabilitati
In acest scop se va analiza situatia existenta si se vor propune solutii (fara a se limita la acestea, in functie de necesitati) pentru:
- proiectarea scarilor si a rampei de acces pentru persoanele cu dizabilitati de la intrarea principala in cladire pentru asigurarea unui acces facil si sigur;
- dotarea scarilor cu balustrade si cu acoperis de protectie;
- ajustarea usii de la intrare pentru asigurarea accesului persoanelor cu dizabilitati;
- eliminarea pragurilor interioare ale uşilor pentru a facilita circulatia persoanelor cu dizabilitati;
- proiectarea unui grup sanitar destinat personelor cu dizabilitati prin recompartimentarea spatiilor existente, dotarea acestuia cu toate elementele minim necesare conform normativelor in vigoare;
- lucrari conexe de reparatii rezultate in urma executari lucrarilor de acces a persoanelor cu dizabilitati.
Lucrarile vor respecta normativele pentru accesul persoanelor cu dizabilitati, in vigoare.
1.4. Lucrari de recompartimentare interioara a spatiului de la parterul cladirii
Lucrarile de recompartimentare au fost in principal determinate de necesitatea crearii de facilitate si adaptarea infrastructurii pentru persoanele cu dizabilitati dar si din necesitatea crearii unui spatiu adecvat in care sa functioneze Scoala Forestiera.
In acest scop se va analiza situatia existenta si se vor propune solutii (fara a se limita la acestea, in functie de necesitati) pentru:
- recompartimentarea tehnologica şi dotarea grupului sanitar destinat persoanelor cu dizabilitati;
- recompartimentarea spatiului destinat birourilor pentru personalul administratiei parcului;
- dimensionarea corespunzatoare a spatiului destinat Scolii Forestiere;
- schimbarea gresiei/pardoselilor din spatiului destinat birourilor pentru personalul administratiei parcului şi spatiului destinat Scolii Forestiere;
- zugravirea pereţilor din spatiului destinat birourilor pentru personalul administratiei parcului şi spatiului destinat Scolii Forestiere;
- lucrari conexe de refacere/reparatii a pardoselilor si peretilor in zonele afectate;
1.5. Lucrari specifice necesare obtinerii avizului ISU – instalatii de detectare, semnalizare si avertizare incendiu.
1.6. Lucrari de modernizare a instalatiei de paratraznet si a prizei de pamant.
In privinta lucrarilor prevazute la punctele 1.1 - 1.6 de mai sus, se va proceda in prima faza la analizarea situatiei existente, pe sectiuni, si ulterior la propunerea lucrarilor care urmeaza a se executa in baza proiectului tehnic.
Mentionam totodata ca valoarea totala a lucrarilor care urmeaza a se realiza in baza Proiectului Tehnic nu vor putea depasii valoarea de 431.555,85 lei fără TVA, echivalent a 89.100 euro la cursul inforeuro a lunii iunie 2020 , 1 EUR = 4, 8435 lei
1.7. Asistenta tehnica in perioada de executie:
- urmarirea aplicarii pe santier a solutiilor din proiect. Perioada de timp aferenta acestei activitati este egala cu perioada de executie a lucrarilor.
- stabilirea modului de tratare a neconformitatilor, adaptarilor, defectelor aparute si semnalate de catre executant si urmarirea modului de respectare a acestora.
- participarea la toate fazele determinante stabilite prin programul de control al calitatii aprobat de catre ISC.
- participarea la receptii interne intermediare, la intocmirea proceselor verbale de lucrari ascunse, la receptia la terminarea lucrarilor, receptia finala, elaborarea de solutii tehnice prin Dispozitii de santier in cazul modificarilor, adaptarilor, solutiilor stabilite initial in proiect si urmarirea aplicarii acestora, inclusiv depunerea acestora la emitentul autorizatiei; avizarea, justificarea, verificarea lucrarilor suplimentare ce pot aparea pe parcursul executiei; ofertantul va descrie detaliat in oferta tehnica abordarea sa cu privire la elaborarea de solutii tehnice prin dispozitii de santier in cazul modificarilor/adaptarilor solutiilor stabilite initial in proiect, descriind toate activitatile necesare.
- intocmirea Cartii Tehnice a constructiei.
- intocmirea referatului privind punctul de vedere al proiectantului cu referire la modul de realizare al lucrarilor la finalizarea executiei.
- orice alta asistenta specializata legata de contract solicitata de beneficiar.
1.8. Taxele şi tarifele privind obtinerii avizelor si autorizaţiilor necesare de la instituţiile necesare vor fi suportate de către Beneficiar.