Obiectul prezentului contract îl constituie proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: „Modernizarea drumurilor judetene DJ 302 (Km 13+865 – Km 37+545) localitatile Dragoesti-Rosiori-Movilita-Dridu, DJ 101 (Km 52+100 – Km 37+600) localitatile Dridu-Fierbinti Târg-limita judet Ilfov, DJ 101 (Km 52+100 – Km 59+700 localitatile Dridu-Jilavele ?i DJ 402 (Km 53+700 – Km 61+740) limita judet Calarasi-Sinesti (DN2)”
Valoar...
Obiectul prezentului contract îl constituie proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: „Modernizarea drumurilor judetene DJ 302 (Km 13+865 – Km 37+545) localitatile Dragoesti-Rosiori-Movilita-Dridu, DJ 101 (Km 52+100 – Km 37+600) localitatile Dridu-Fierbinti Târg-limita judet Ilfov, DJ 101 (Km 52+100 – Km 59+700 localitatile Dridu-Jilavele ?i DJ 402 (Km 53+700 – Km 61+740) limita judet Calarasi-Sinesti (DN2)”
Valoarea estimata a contractului Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : „Modernizarea drumurilor judetene DJ 302 (Km 13+865 – Km 37+545) localitatile Dragoesti-Rosiori-Movilita-Dridu, DJ 101 (Km 52+100 – Km 37+600) localitatile Dridu-Fierbinti Târg-limita judet Ilfov, DJ 101 (Km 52+100 – Km 59+700 localitatile Dridu-Jilavele ?i DJ 402 (Km 53+700 – Km 61+740) limita judet Calarasi-Sinesti (DN2)” a fost stabilita prin Devizul General parte componenta a Documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie, fiind de 86.031.927,00 lei (fara TVA), compusa din:
- cheltuieli de proiectare: elaborare Proiect Tehnic 1.681.335,00 lei (fara TVA)
- cheltuieli de proiectare: elaborare Detalii Execu?ie 470.987,00 lei (fara TVA)
- cheltuieli privind asisten?a tehnica pe perioada executiei proiectului si pana la receptia finala: 634.031,00 lei (fara TVA).
- cheltuieli privind amenajarea terenului (capitolul 1.2. din devizul general): 493.285,00 lei (fara TVA)
- cheltuieli privind amenajari pentru protectia mediului (capitolul 1.3. din devizul general): 446.479,00 lei (fara TVA)
- cheltuieli privind constructii si instalatii (capitolul 4.1. din devizul general): 80.281.397,00 lei (fara TVA)
- cheltuieli privind organizarea de santier (capitolul 5.1. din devizul general): 2.024.413,00 lei (fara TVA), din care lucrari de constructii 1.687.008,00 lei (fara TVA)
Procentul cheltuielilor diverse si neprevazute este 9 %, valoarea rezultata nu este cuprinsa in valoarea estimata a contractului, deci ofertantii nu vor cuprinde suma rezultata din aplicarea procentului precizat la propunerea financiara. Daca va fi cazul, pe parcursul derularii contractului, din valoarea aferenta aplicarii procentului de diverse si neprevazute se vor cheltui numai acele valori rezultate din aplicarea art 221 din Legea 98/2016.
Solicitarile de clarificari se vor adresa cu minim 15 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari, in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
-