În cadrul procedurii vor fi achiziţionate servicii de elaborare proiect tehnic, documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire, asistenţă tehnică a proiectantului pe parcursul derulării investiţiei şi EXECUŢIE lucrare.
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei si EXE...
În cadrul procedurii vor fi achiziţionate servicii de elaborare proiect tehnic, documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire, asistenţă tehnică a proiectantului pe parcursul derulării investiţiei şi EXECUŢIE lucrare.
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei si EXECUTIE lucrari pentru obiectivul de investitie „INFIINTAREA UNUI CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE VARSTNICE, IN COMUNA COSULA, JUDETUL BOTOSANI”
Valoarea estimată a achiziţiei este 1.444.924,52 lei fără T.V.A., iar pentru calcularea acesteia au fost avute în vedere estimările din Bugetul Cererii de Finanţare.
cap 3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor / acordurior / autorizatiilor/ autorizatia de securitate la incendiu 21.037,50 lei
cap 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 21.037,50 lei
cap 3.8.1.2 Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie avizat ISC 4.000,00 lei
cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 7.520,00 lei
cap 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 80.619,40 lei
4.1 Construcţii şi instalaţii 994.697,67 lei
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 14.043,45 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 280.869,00 lei
5.1 Organizare de santier 21.100,00 lei
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice
Atentie: Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari conf. obligatiei prevazute art.161 din Legea 98/2016 modificat prin O.U.G. nr.45/2018 cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile.