Contractul presupune achiziţia de servicii de proiectare, faza PTH, documentaţii şi avize, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări aferente „INFIINTAREA UNUI CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE VARSTNICE, A UNUI CENTRU DE PREPARARE SI DISTRIBUIRE HRANA SI A UNUI CENTRU DE INGRIJIRE LA DOMICILIU IN COMUNA PALTINIS, JUDETUL BOTOSANI”, finantat prinPROGRAMUL OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, AXA PRIORITARĂ 8...
Contractul presupune achiziţia de servicii de proiectare, faza PTH, documentaţii şi avize, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări aferente „INFIINTAREA UNUI CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE VARSTNICE, A UNUI CENTRU DE PREPARARE SI DISTRIBUIRE HRANA SI A UNUI CENTRU DE INGRIJIRE LA DOMICILIU IN COMUNA PALTINIS, JUDETUL BOTOSANI”, finantat prinPROGRAMUL OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, AXA PRIORITARĂ 8 – Dezvoltarea infrastructurii de sănătate şi sociale, PRIORITATEA DE INVESTIŢII 8.1 – Investiţiile în infrastructurile sanitare care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate şi promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile serviciile sociale, culturale şi de recreere, precum şi trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de colectivităţile locale, OBIECTIVUL SPECIFIC 8.3 – Creşterea gradului de acoperire cu servicii sociale, GRUP VULNERABIL – Persoane vârstnice ,Cod SMIS 2014+: 113806, Contract de finantare: nr. 1071 din data de 22.02.2018.
Durata contractului este de 16 luni de la constituirea garanţiei de bună execuţie a contractului şi emiterii ordinului de începere a serviciilor.Durata estimată de prestare a serviciilor este de maxim 1 luna pentru realizarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, docmunentatiilor conform graficului din SF prezentat de proiectant la faza studiului de fezabilitate. Asistenţa tehnică din partea proiectantului se prestează pe toată durata de execuţie a contractului . Durata de executie a lucrarilor este de 15 luni.
Valoarea estimată a achiziţiei este 2.243.765,68 lei fără T.V.A, defalcata astfel :
-3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor / acordurior / autorizatiilor (DTAC, ISU, DSP, ISC) = 20.000 lei
-3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie = 30.000 lei
-3.8.1 Cheltuieli cu asistenţă tehnică – asistenţă tehnică din partea proiectantului = 9.000 lei
-1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala = 19.900 lei
-1.4 Cheltuieli pentru relocarea / protectia utilitatilor = 22.500 lei
-4.1 Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii = 1.352.840,08 lei
-4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale = 36.453,60 lei
-4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj = 729.072 lei
-5.1.1 Cheltuieli pentru lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 24.000 lei
Atentie: Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari conf. obligatiei prevazute art.161 din Legea 98/2016 modificat prin O.U.G. nr.45/2018 cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile.