Proiectul de investiţii îşi propune modernizarea a 9,269 km de străzi aflate în intravilanul comunei Podoleni, după cum urmează:
ETAPA 1: lungime = 5,611 km
- Sat Podoleni: Str. Grădiniţei; str. Şesului 1; str. Şesului 2; str. Şesului 3; str. Şesului 4; str. Şesului 5; str. Vatra Nouă; str. Bisericii; str. Sf. Treime;
- Sat Negritesti: Str.Iazului; str. Iazului 2, str. Spicului; str. Plopului; str. Salcâmilor; str. Nucilo...
Proiectul de investiţii îşi propune modernizarea a 9,269 km de străzi aflate în intravilanul comunei Podoleni, după cum urmează:
ETAPA 1: lungime = 5,611 km
- Sat Podoleni: Str. Grădiniţei; str. Şesului 1; str. Şesului 2; str. Şesului 3; str. Şesului 4; str. Şesului 5; str. Vatra Nouă; str. Bisericii; str. Sf. Treime;
- Sat Negritesti: Str.Iazului; str. Iazului 2, str. Spicului; str. Plopului; str. Salcâmilor; str. Nucilor.
ETAPA 2: lungime = 3,658 km
- Sat Podoleni: DC107; Str. Bociulesti; str. Făget; str. Fântâna Crucii.
Dimensionarea structurii rutiere se va realiza în conformitate cu prevederile Normativului pentru dimensionarea sistemelor rutiere suple şi semirigide, rezultând un sistem rutier alcătuit din:
SR1: se aplică pe DC107, str. Bociulesti, str. Sfânta Treime
- aport strat de balast amestec în grosime de 10 cm după compactare, pentru corectarea granulometriei fundaţiei existente şi pentru corectarea profilului longitudinal, conform SRAS 6400
- strat de bază din macadam de 10 cm, conform SR179
- strat de legătură din BADPC 22,4 în grosime de 6 cm, conform AND605 din 2016, SR EN 13108;
- strat de uzură din BAPC 16 în grosime de 4 cm, conform AND605 din 2016, SR EN 13108.
SR2: se aplică pe restul străzilor din proiect şi drumurile laterale
- aport strat de balast amestec în grosime de 10 cm după compactare, pentru corectarea granulometriei fundaţiei existente şi pentru corectarea profilului longitudinal, conform SRAS 6400
- strat de legătură din BADPC 22,4 în grosime de 6 cm, conform AND605 din 2016, SR EN 13108;
- strat de uzură din BAPC 16 în grosime de 4 cm, conform AND605 din 2016, SR EN 13108.
SR3: se aplică pentru amenajarea intersecţiilor (25 m) cu DN15
- strat de fundaţie din piatră spartă în grosime de 20 cm
- strat de bază din AB 31,5 în grosime de 6 cm, conform AND 605 din 2016, SR EN 13108
- strat de legătură din BAD 22,4 în grosime de 6 cm, conform AND 605 din 2016, SR EN 13108
- strat de uzură din BA 16 în grosime de 4 cm, conform AND605 din 2016, SR EN 13108.
SR4: se aplică pe drumurile laterale care se continuă cu drumuri de exploatarea gricolă
- aport strat de balast amestec în grosime de 20 cm după compactare, pentru corectarea granulometriei fundaţiei existente şi pentru corectarea profilului longitudinal, conform SRAS 6400
Se vor prevedea şanţuri sau rigole, podeţe transversale şi laterale şi semnalizare rutieră.
Componentele lucrării:
Servicii de proiectare: Realizare proiect tehnic, detalii de execuţie şi asistenţă tehnică.
Execuţie de lucrări: Execuţia lucrărilor de modernizare pentru 9,269 km de străzi.