Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă – Comuna Zăneşti, are ca obiect atribuirea contractului de Elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini si asistenta tehnica din partea proiectantului, precum si execuţia lucrărilor de construcţii pentru obiectivul “Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Şcolii gimnaziale nr. 2, comuna Zăneşti, judeţul Neamţ". Proiectul se afl...
Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă – Comuna Zăneşti, are ca obiect atribuirea contractului de Elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini si asistenta tehnica din partea proiectantului, precum si execuţia lucrărilor de construcţii pentru obiectivul “Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Şcolii gimnaziale nr. 2, comuna Zăneşti, judeţul Neamţ". Proiectul se află în faza de prefinanţare prin Programul Operaţional Regional (POR).
În acest caz, procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu acestă destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Contractul de finanţare se află în faza de precontractare, iar autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a NU semna contractul de lucrări înainte de semnarea contractului de finanţare.
Având în vedere prevederile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi HG nr. 396/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu acestă destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea contractantă, după primirea notificării neacordării finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212, alin. 1, lit. c, teza 2 din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Achiziţia serviciilor de proiectare la faza proiect tehnic şi a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului este necesară pentru realizarea proiectului de investiţii “Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Şcolii gimnaziale nr. 2, comuna Zăneşti, judeţul Neamţ".
Investiţia prevede reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii gimnaziale nr. 2 din comuna Zăneşti prin reabilitarea şi modernizarea clădirii C1 şi demolarea clădirii C3 în locul căreia se va construi o parcare şi un teren multisport.
Descrierea detaliata a serviciilor şi a lucărilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
NOTĂ: Prezenta procedura de achiziţie a serviciilor de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări organizată de autoritatea contractantă NU include şi achiziţia de dotări. Deoarece dotările prevăzute sunt de tehnico-materiale, ele vor face obiectul unei proceduri de achiziţie distincte, în caz contrar operatorii economici ar fi obligaţi să apeleze la o formă de asociere/subcontractare ceea ce contravine prevederilor legale în vigoare. Totodată, procedura va fi realizată pe baza listei de dotări din proiectul tehnic.
Valoarea estimată totală este de 2.932.005,57 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei şi a bugetului proiectului (anexă la contractul de finanţare), formată din însumarea următoarelor capitole:
Proiectare: 58.500 lei fără TVA
3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/cordurilor/autorizaţiilor: 22.500 lei – cheltuieli eligibile
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 32.000 lei – cheltuieli eligibile
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 4.000 lei – cheltuieli eligibile
Execuţie: 2.873.505,57 lei fără TVA
1.2 Amenajarea terenului: 27.284,02 lei – cheltuieli eligibile
4.1. Construcţii şi instalaţii: 2.742.570,63 lei, din care cheltuieli eligibile 2.696.444,33 lei şi cheltuieli neeligibile 46.126,30 lei
4.2 Montaj utilaj tehnologic: 9.722,11 lei, din care cheltuieli eligibile 9.222,11 lei şi cheltuieli neeligibile 500 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj: 82.100 lei, din care cheltuieli eligibile 63.100 lei şi cheltuieli neeligibile 19.000 lei
5.1.1. Lucrări de construcţii pentru organizarea şantierului: 11.828,81 lei – cheltuieli eligibile