Scopul procedurii de achiziție îl reprezintă Elaborare proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC/DTAC), proiect
tehnic pentru executia lucrarilor (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executarii lucrarilor si executie
lucrari pentru obiectivele de investitii:LOT1: "AMENAJARE ACCES AUTO SI SPATII DE PARCARE IN ZONA GHEORGHE COSTAFORU - DIMITRIE
CANTEMIR - ANATOLE FRANCE -...
Scopul procedurii de achiziție îl reprezintă Elaborare proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC/DTAC), proiect
tehnic pentru executia lucrarilor (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executarii lucrarilor si executie
lucrari pentru obiectivele de investitii:LOT1: "AMENAJARE ACCES AUTO SI SPATII DE PARCARE IN ZONA GHEORGHE COSTAFORU - DIMITRIE
CANTEMIR - ANATOLE FRANCE - ARIESULUI, MUNICIPIUL ORADEA, JUDETUL BIHOR"În zona cuprinsă între străzile Gheorghe Costaforu
- Dimitrie Cantemir – Anatole France - Arieșului există garaje, magazii etc. dispuse în mod haotic, având un aspect necorespunzător,
unele din ele blocând accesul în curtea interioară. Se impune sistematizarea, restructurarea zonei pentru a asigura accesul
facil/corespunzător pentru intervenția mașinilor de pompieri, a salvărilor etc., cât și realizarea accesului corespunzător
pentru riverani, corelat cu spațiile de parcare ce se vor realiza.Se impune parcurgerea etapelor de proiectare conform Hotărârii
de Guvern nr. 907 din 29 noiembrie 2016 și execuția lucrărilor de modernizare, care constau în asfaltare carosabil și trotuare,
precum și canalizare pluvială, conform soluției propuse în studiul de fezabilitate, aprobate prin HCL nr. 144/2024, varianta
a I-a.LOT2: " AMENAJARE ACCESE AUTO ȘI SPAȚII DE PARCARE ÎN ZONA PIAȚA EMANUIL GOJDU – CALEA MAREȘAL ALEXANDRU AVERESCU –STRADA
RÂULUI – CALEA CLUJULUI, MUNICIPIUL ORADEA, JUDEȚUL BIHOR”În spațiul delimitat de Piața Emanuil Godju – Calea Mareșal Alexandru
Averescu – strada Râului – Calea Clujului există garaje, magazii etc. dispuse în mod haotic, având un aspect necorespunzător,
unele din ele blocând accesul în curtea interioară. Se impune sistematizarea, restructurarea zonei pentru a asigura accesul
facil/corespunzător pentru intervenția mașinilor de pompieri, a salvărilor etc., cât și realizarea accesului corespunzător
pentru riverani, corelat cu spațiile de parcare ce se vor realiza și cu amenajările zonelor verzi în contextul ansamblului
de locuințe din zonă.Se impune parcurgerea etapelor de proiectare conform Hotărârii de Guvern nr. 907 din 29 noiembrie 2016
și execuția lucrărilor de modernizare, care constau în asfaltare carosabil și trotuare, precum și canalizare pluvială, conform
soluției propuse în studiul de fezabilitate, aprobate prin HCL nr. 145/2024, varianta a I-a.Termenul pana la care, orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire
este de 20 zile, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet,
tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari
vor fi transmise in format editabil.