Scopul procedurii de achiziţie îl reprezintă Elaborare proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC/DTAC), proiect tehnic pentru executia lucrarilor (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executarii lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivele de investitii:
LOT1: "AMENAJARE ACCES AUTO SI SPATII DE PARCARE IN ZONA GHEORGHE COSTAFORU - DIMITRIE CANTEMIR - ANATOLE FRANCE - ARIESULUI, MUNI...
Scopul procedurii de achiziţie îl reprezintă Elaborare proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC/DTAC), proiect tehnic pentru executia lucrarilor (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executarii lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivele de investitii:
LOT1: "AMENAJARE ACCES AUTO SI SPATII DE PARCARE IN ZONA GHEORGHE COSTAFORU - DIMITRIE CANTEMIR - ANATOLE FRANCE - ARIESULUI, MUNICIPIUL ORADEA, JUDETUL BIHOR"
În zona cuprinsă între străzile Gheorghe Costaforu - Dimitrie Cantemir – Anatole France - Arieşului există garaje, magazii etc. dispuse în mod haotic, având un aspect necorespunzător, unele din ele blocând accesul în curtea interioară. Se impune sistematizarea, restructurarea zonei pentru a asigura accesul facil/corespunzător pentru intervenţia maşinilor de pompieri, a salvărilor etc., cât şi realizarea accesului corespunzător pentru riverani, corelat cu spaţiile de parcare ce se vor realiza.
Se impune parcurgerea etapelor de proiectare conform Hotărârii de Guvern nr. 907 din 29 noiembrie 2016 şi execuţia lucrărilor de modernizare, care constau în asfaltare carosabil şi trotuare, precum şi canalizare pluvială, conform soluţiei propuse în studiul de fezabilitate, aprobate prin HCL nr. 144/2024, varianta a I-a.
LOT2: " AMENAJARE ACCESE AUTO ŞI SPAŢII DE PARCARE ÎN ZONA PIAŢA EMANUIL GOJDU – CALEA MAREŞAL ALEXANDRU AVERESCU –STRADA RÂULUI – CALEA CLUJULUI, MUNICIPIUL ORADEA, JUDEŢUL BIHOR"
În spaţiul delimitat de Piaţa Emanuil Godju – Calea Mareşal Alexandru Averescu – strada Râului – Calea Clujului există garaje, magazii etc. dispuse în mod haotic, având un aspect necorespunzător, unele din ele blocând accesul în curtea interioară. Se impune sistematizarea, restructurarea zonei pentru a asigura accesul facil/corespunzător pentru intervenţia maşinilor de pompieri, a salvărilor etc., cât şi realizarea accesului corespunzător pentru riverani, corelat cu spaţiile de parcare ce se vor realiza şi cu amenajările zonelor verzi în contextul ansamblului de locuinţe din zonă.
Se impune parcurgerea etapelor de proiectare conform Hotărârii de Guvern nr. 907 din 29 noiembrie 2016 şi execuţia lucrărilor de modernizare, care constau în asfaltare carosabil şi trotuare, precum şi canalizare pluvială, conform soluţiei propuse în studiul de fezabilitate, aprobate prin HCL nr. 145/2024, varianta a I-a.
Termenul pana la care, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.