2. Lot 2 – Amenajare pista de alergare din tartan in zona Strazii Barcaului,
Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC/DTAC), proiect tehnic pentru execuţia lucrărilor (PT), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii:
Lot 2 Amenajare pista de alergare din tartan in zona strazii Barcaului;
a) descrier...
2. Lot 2 – Amenajare pista de alergare din tartan in zona Strazii Barcaului,
Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC/DTAC), proiect tehnic pentru execuţia lucrărilor (PT), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii:
Lot 2 Amenajare pista de alergare din tartan in zona strazii Barcaului;
a) descrierea succintă a amplasamentului propus (localizare, suprafaţa terenului, dimensiuni în plan); Se propune amenajarea unei piste de alergare în jurul coridorului verde din strada Barcăului, din cartierul Ioşia al municipiului Oradea, care este în curs de execuţie. Coridorul verde se va amenaja în trei zone, între străzile Oneştilor, Meşteşugarilor, Densusianu şi cele două braţe ale străzii Barcăului, pista va urmări zonele marginale ale celor trei amplasamente ale viitorului parc.
Suprafaţa totală a pistei de alergare este de 2.254 mp. Lăţimea pistei va fi de 1 m.
b) relaţiile cu zone învecinate, accesuri existente şi/sau căi de acces posibile;
- cele două tronsoane ale străzii Barcăului sunt străzi colectoare în cartierul Ioşia, fac legătura străzilor din cartier prin strada Oneştilor cu alte cartiere ale oraşului, centrul, Rogerius, precum şi cu drumul de centură, respectiv cu drumurile naţionale DN1-E60 – relaţia Borş şi DN79 –Arad, dar şi cu DN19 – Satu Mare;
- zona este traversată de două străzi colectoare importante, Meşteşugarilor şi Greierului;
- de-a lungul străzii Barcăului recent s-a construit o pistă de biciclete;
c) surse de poluare existente în zonă;
- nu se cunosc in acest moment;
d) particularităţi de relief – Relieful în zonă este relativ plan, cu o pantă lină ascendentă înspre sud spre albia raului Crisul Repede. Clima este temperat-continentală, moderată, determinată şi de particularităţile reliefului şi de mişcarea aerului sub influenţa circulaţiei vestice care transportă mase de aer oceanic cu umiditatea şi temperatură specifică. Media temperaturii aerului în luna ianuarie este de -2°C, iar media lunii iulie este de +21,5°C.
e) nivel de echipare tehnico-edilitară al zonei şi posibilităţi de asigurare a utilităţilor;
– se vor consulta cerinţele din certificatul de urbanism şi avizele obţinute de la avizatori;
- pe cele două braţe ale străzii Barcăului se găsesc reţele de apă, canalizare menajeră, pluvială, RDS, gaz, electrice;
f) existenţa unor eventuale reţele edilitare în amplasament care ar necesita relocare/protejare, în măsura în care pot fi identificate;
- nu se cunosc in acest moment;
- în funcţie de realitatea din teren coroborat cu contractele încheiate de municipiul Oradea cu proprietarii/administratorii reţelelor, respectiv coroborat cu avizele obţinute, coroborat cu avizele obtinute de la administratorii/proprietarii retelelor; se vor cuprinde lucrarile ce vor fi identificate ca fiind necesare.
g) posibile obligaţii de servitute;
- nu se cunosc in acest moment;
h) condiţionări constructive determinate de starea tehnică şi de sistemul constructiv al unor construcţii existente în amplasament, asupra cărora se vor face lucrări de intervenţii, după caz;
- nu se cunosc în acest moment
i) reglementări urbanistice aplicabile zonei conform documentaţiilor de urbanism aprobate - plan urbanistic general/plan urbanistic zonal şi regulamentul local de urbanism aferent; - PUG al municipiului Oradea si alte documente de urbanism aprobate;
j) existenţa de monumente istorice/de arhitectură sau situri arheologice pe amplasament sau în zona imediat învecinată; existenţa condiţionărilor specifice în cazul existenţei unor zone protejate sau de protecţie:
- nu este cazul
Tipurile de lucrari sunt cele descrise in caietule de sarcini/ proiectele tehnice de executie puse la dispozitie, dupa cum urmeaza:
Lot 2 – nr.185626 din 18.02.2020
Executie:
- Lucrari de drumuri
Valoare: 1.798.956,10 lei fara tva dupa cum urmeaza:
a) Valoare executie lucrari : 1.767.957,73 lei fara TVA, din care:
- organizare de santier : 100.393,23 lei fara TVA
b) Valoare proiectare : 30.998,37 lei fara TVA din care :
- elaborare proiect PAC si PT ; 22.158,59 lei fara TVA
- asistenta tehnica din partea proiectantului : 8.839,78 lei fara.
1. Lot 1 Modernizare Strada Coriolan Pop,
LOT 1 - Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC/DTAC), proiect tehnic pentru execuţia lucrărilor (PT), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii:
" Modernizare strada CORIOLAN POP"
a) descrierea succintă a amplasamentului/amplasamentelor propus/propuse (localizare, suprafaţa terenului, dimensiuni în plan);
Strada se află în partea de sud a municipiului Oradea, cartier Veteranilor.
Lungimea străzii este de 636,84 m, conform GIS, Sistemul Informatic Geografic 1998 din cadrul Primăriei municipiului Oradea. Strada are două braţe pornind din strada Balogh Istvan, acestea fiind închise de strada General Eremia Grigorescu. Se va realiza şi o alee de legătură între strada Nicolae Firu şi Eremia Grigorescu şi un tronson din strada Eremia Grigorescu pentru încadrarea parcului care urmează a se construi.
Zona care urmează a fi modernizată are o suprafată totală de 7611,45 mp.
b) relaţiile cu zone învecinate, accesuri existente şi/sau căi de acces posibile;
Strada preia traficul dinspre strada Calea Aradului, DN79 relaţia Arad, prin strada Balogh Istvan. Prin strada General Eremia Grigorescu, Roman Mottl şi Demetriu Radu are acces în drumul de centură al municipiului Oradea, respectiv DN1, E79.
Strada se intersectează şi cu strada Nicolae Firu.
c) surse de poluare existente în zonă;
- traficul auto;
d) particularităţi de relief – Oradea se găseşte la altitudinea de 126 m deasupra mării, la deschiderea Văii Crişului Repede spre câmpie, într-o zonă de contact între prelungirile Munţilor Apuseni şi Câmpia Banato-Crişana, arie de trecere de la relieful deluros (Dealurile Vestice, Dealurile Oradiei şi Dealurile Ghepişului) către cel de câmpie (Câmpia Crişurilor).
e) nivel de echipare tehnico-edilitară al zonei şi posibilităţi de asigurare a utilităţilor;
Din informaţiile pe care le deţinem, pe amplasamentul străzii se regăsesc următoarele reţele: apă, canal menajer, linie electrică, RDS, gaz, UPC. Se vor consulta cerinţele din certificatul de urbanism şi avizele obţinute de la avizatori.
Toate lucrările necesare a se realiza aferent reţelelor de utilităţi vor fi cuprinse în documentaţie.
f) existenţa unor eventuale reţele edilitare în amplasament care ar necesita relocare/protejare, în măsura în care pot fi identificate;
Funcţie de avizele si acordurile obtinute de la deţinătorii de reţele precum si coroborat cu alte condiţii impuse prin contractele Primăriei municipiului Oradea cu unii deţinători de reţele, daca va fi nevoie, se vor prevedea si alte posibile lucrari necesare a se realiza.
g) posibile obligaţii de servitute;
- nu se cunosc în acest moment;
h) condiţionări constructive determinate de starea tehnică şi de sistemul constructiv al unor construcţii existente în amplasament, asupra cărora se vor face lucrări de intervenţii, după caz;
- nu se cunosc în acest moment
i) reglementări urbanistice aplicabile zonei conform documentaţiilor de urbanism aprobate - plan urbanistic general/plan urbanistic zonal şi regulamentul local de urbanism aferent;
- PUG al municipiului Oradea şi orice alte reglementări urbanistice în vigoare
j) existenţa de monumente istorice/de arhitectură sau situri arheologice pe amplasament sau în zona imediat învecinată; existenţa condiţionărilor specifice în cazul existenţei unor zone protejate sau de protecţie.
- zona de protecţie Ioşia Pusta Iclod;
- zonă de protecţie canal CT98 – ANIF;
- zona de protecţie Aeroportul Oradea
Tipurile de lucrari sunt cele descrise in caietele de sarcini/ proiectele tehnice de executie puse la dispozitie, dupa cum urmeaza:
Lot 1 – nr.366900 din 16.10.2019
Lot 2 – nr. 185626 din 18.02.2020
Executie:
- Lucrari de drumuri
- Canalizare pluviala
- spatii verzi
Valoare : 1.691.152,06 lei fara tva dupa cum urmeaza:
a)Valoare executie lucrari : 1.656.185,57 lei fara TVA, din care:
-organizare de santier -34.851,18
b) Valoare proiectare : 34.966,49 lei fara TVA din care :
- elaborare proiect PAC si PT 26.685,57; lei fara TVA
- asistenta tehnica din partea proiectantului : 8.280,92 lei fara.