Feedback
I.D.: 51978550

ELABORARE PLAN URBANISTIC GENERAL, MEMORIU GENERAL ŞI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM

Data publicarii
26.11.20 Exista 150.603 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71410000-5
Pretul estimativ:
225.000,00 RON - 225.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii aferente elaborarii PUG (Planului Urbanistic General) al comunei Balc, jud. Bihor şi al Regulamentului Local de Urbanism aferent. Noul Plan Urbanistic General al comunei Balc si Regulamentul Local de Urbanism aferent vor avea caracter de reglementare, vor fi elaborate cu respectarea tuturor dispozitiilor legale in vigoare aplicabile si vor trebui sa raspunda urmatoarelor obiective generale: • sa defineasca obiectiv...
Servicii aferente elaborarii PUG (Planului Urbanistic General) al comunei Balc, jud. Bihor şi al Regulamentului Local de Urbanism aferent. Noul Plan Urbanistic General al comunei Balc si Regulamentul Local de Urbanism aferent vor avea caracter de reglementare, vor fi elaborate cu respectarea tuturor dispozitiilor legale in vigoare aplicabile si vor trebui sa raspunda urmatoarelor obiective generale: • sa defineasca obiective realiste de dezvoltare a comunei in concordanta cu Planul Strategic de Dezvoltare socio-economica al comunei Balc; • sa coordoneze planurile si politicile legate de diversele zone ale comunei Balc si sa asigure ca investitiile planificate vor fi realizate; • sa asigure optimizarea relatiilor localitatii cu teritoriile adiacente si cu tendintele de dezvoltare a regiunii; • sa prevada conditiile pentru modernizarea retelelor de infrastructura, care sa raspunda cerintelor viitoare si sa asigure conditii de locuire de buna calitate; • sa propuna reglementari urbanistice corelate cu documentatiile de urbanism existente sau aflate in curs de elaborare, avizare, respectiv aprobare. • stabilirea obiectivelor de utilitate publica; • modernizarea si dezvoltarea echiparii edilitare; • organizarea, punerea in valoare si promovarea actualei zone de dezvoltare; • stabilirea si delimitarea zonelor functionale; • stabilirea si delimitarea zonelor construibile, restrictii de construire; • stabilirea si delimitarea teritoriului intravilan in relatie cu teritoriul adntinistrativ al • comunei; • stabilirea modului de utilizare a terenurilor din intravilan: • protectia mediului inconjurator prin masuri urbanistice vizand separarea amplasamentelor zonelor de productie industriale si a zonelor de gospodarire comunala (depozite reziduale, surse de apa, statii de epurare. etc.) cu perdele de protectie; • stabilirea zonelor construite protejate si de protectie a monumentelor istorice si a siturilor arheologice reperate; • stabilirea zonelor care au un regim special de protectie conform legislatiei in vigoare; • zonele de risc natural si declarate astfel conform legii, precum si masurile specifice de prevenire si atenuare a riscurilor; • protejarea si punerea in valoare a patrimoniului cultural construit si natural; • utilizarea eficienta a terenurilor; • potentialul economic si uman; • necesitatea realizarii sau imbunatatirii infrastructurii (retele de canalizare, apa, gaze, statii de epurare, platforme de depozitare a deseurilor, retea de drumuri) astfel incat accasta sa raspunda cerintelor viitoare si unei locuiri urbane de buna calitate. Detalierea serviciilor este realizata la nivelul caietului de sarcini. Valoarea estimata: 225.000,00 lei fara TVA Plata pentru contractul de achizitie publica se va face la finalul fiecărei etape in proportie de 80% din valoarea totala a etapei respective, pe baza Proceselor Verbale de Recepţie Cantitativă şi a Proceselor Verbale de Recepţie Calitativă fără obiecţii semnate de Autoritatea Contractantă şi de Prestator, precum şi pe baza facturilor emise de Prestator, urmand ca la finalul executarii contractului sa se efectueze plata diferentei de 20% aferente fiecarei etape. In acest sens, prestatorul se va obliga sa emita factura doar pe 80% din valoarea ofertata a fiecarei dintre etape in urma depunerii Proceselor Verbale de receptie a serviciilor conform cel sus-mentionate, restul de 20 % urmand a fi facturat la data receptiei finale a tuturor etapelor, respectiv a intregului serviciu aferent contractului de achizitie publica. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 10 (zece), iar autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu