Planul Urbanistic General în vigoare al comunei Horodnic de Sus, a devenind depăşit în raport cu noile realităţi economice şi teritoriale ale comunei, ceea ce impune actualizarea acestuia. Comuna Horodnic de Sus a accesat Planul Naţional de Redresare şi Rezilientă-Componenta C10: Fondul Local , 1.4. Elaborarea/actualizarea în format GIS a documentaţiilor de amenajare a teritoriului şi de planificare urbană. Astfel, în data ...
Planul Urbanistic General în vigoare al comunei Horodnic de Sus, a devenind depăşit în raport cu noile realităţi economice şi teritoriale ale comunei, ceea ce impune actualizarea acestuia. Comuna Horodnic de Sus a accesat Planul Naţional de Redresare şi Rezilientă-Componenta C10: Fondul Local , 1.4. Elaborarea/actualizarea în format GIS a documentaţiilor de amenajare a teritoriului şi de planificare urbană. Astfel, în data de 21.11.2022 a fost semnat contractul de finanţare nr. 131450 în cadrul titlului de apel PNRR/2022/C10/I4 , PNRR/2022/C10/I1.3, Runda 1, între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, în calitate de coordonator de investiţii pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă şi UAT Comuna Horodnic de Sus, în calitate de beneficiar. Potrivit acestui contract de finanţare, obiectul acestuia îl reprezintă acordarea finanţării pentru implementarea Proiectului nr. C10-14-224 denumit "Elaborare Plan Urbanistic General al Comunei Horodnic de Sus, judeţul Suceava.
Prestarea serviciilor în conformitate cu cerinţele autorităţii contractante urmăreşte atingerea următoarelor rezultate finale măsurabile:
• Elaborarea, avizarea şi aprobarea Planului Urbanistic General în perioada estimată de autoritatea contractantă.
• Furnizarea sistemului GIS pentru gestionarea activităţii de urbanism, realizarea bazei de date urbane şi digitalizarea certificatului de urbanism de informare.
Cerinţele minime pentru prestarea serviciilor ce urmează a fi achiziţionate sunt prevăzute în caietul de sarcini.
Durata totala a contractului este de 23 de luni de la data semnării acestuia.
Prestarea serviciilor de elaboare/actualizare a Planului Urbanistic General se va realiza în termen de maxim 20 de luni.
Termenele pentru componenta informatică nu se adaugă la termenul maxim de 20 luni de prestare a serviciilor, acestea desfăşurându-se în paralel cu componenta de urbanism.
Valoarea totală estimată a contractului de achiziţie publică de servicii este de 443.043 lei fără TVA.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, conform dispoziţiilor art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cel mai târziu cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, conform dispoziţiilor art. 27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.