Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC/DTAC), proiect tehnic pentru execuţia lucrărilor (PT), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii:
~ LOT 1 -“Modernizare strada SOFIEI din municipiul Oradea, judeţul Bihor"
Strada Sofiei este o stradă nemodernizată situata în zona de dealuri din municipiul Oradea. Strada es...
Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC/DTAC), proiect tehnic pentru execuţia lucrărilor (PT), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii:
~ LOT 1 -“Modernizare strada SOFIEI din municipiul Oradea, judeţul Bihor"
Strada Sofiei este o stradă nemodernizată situata în zona de dealuri din municipiul Oradea. Strada este nemodernizată, fără trotuare şi canalizare pluvială.
Pentru acest obiectiv de investiţii s-au aprobat indicatorii tehnico economici rezultaţi din studiul de fezabilitate. În vederea realizării acestei investiţii cu încadrarea în prevederile actelor normative în vigoare, este necesară continuarea proiectării, respectiv, elaborarea documentaţiei pentru obţinerea autorizării execuţiei lucrărilor şi a proiectului tehnic pentru execuţia lucrărilor. Pentru elaborarea acestora este necesară achiziţia publică a serviciilor de proiectare.
Execuţia lucrărilor este temeinic justificată, fiind necesară asigurarea condiţiilor corespunzătoare desfăşurării traficului în condiţii de siguranţă şi pentru creşterea nivelului de viaţă a locuitorilor din zonă.
Studiul de fezabilitate a fost aprobat în Consiliul Local al municipiului Oradea, prin HCL nr. 618/28.07.2022
~ LOT 2 - “Modernizare strada GHEORGHE DOJA, tronson zona intersectiei cu strada Livezilor – padure" din municipiul Oradea, judeţul Bihor"
Strada Gheorghe Doja este o stradă în partea de est a municipiului Oradea, cartier Podgoria. Conform Sistemului Informatic Geografic 1998 din cadrul Primăriei municipiului Oradea – GIS lungimea totală a străzii este de 7.516,25 m. Este o stradă de categoria a III-a, care colectează străzi adiacente din intersecţia cu strada General Gheorghe Magheru, care face parte din drumul naţional DN19 (relaţia Satu Mare) până în strada Podgoriei. Din această lungime un tronson de 1874,22 m este nemodernizat, începând din zona străzii Livezilor până la pădure. Se propune modernizarea tronsonului de stradă, prin amenajarea carosabilului, trotuarelor, acceselor şi rezolvarea scurgerii apelor pluviale, amenajare de ziduri de sprijin, lucrări de siguranţa circulaţiei.
Lucrările de modernizare propuse conduc la creşterea gradului de urbanism al zonei, la protejarea şi îmbunătăţirea calităţii mediului înconjurător (diminuarea emiterii de praf, zgomot, noxe etc.), la creşterea nivelului confortului pentru participanţii la trafic, la sporirea siguranţei circulaţiei şi la sporirea capacităţii de circulaţie prin mărirea fluenţei traficului.
Studiul de fezabilitate a fost aprobat în Consiliul Local al municipiului, varianta a II-a recomandată de proiectant prin HCL nr. 788/29.09.2022.
~ LOT 3 - "Modernizare strada ARINULUI, tronson Calea Adevarului – strada Sofiei" din municipiul Oradea, judeţul Bihor
Strada Arinului este o stradă în partea de est a municipiului Oradea, cartier Podgoria. Conform Sistemului Informatic Geografic 1998 din cadrul Primăriei municipiului Oradea – GIS lungimea totală a străzii este de 892,58 m. Din această lungime tronsonul dintre strada Gheorghe Doja şi Calea Adevărului este modernizat, iar restul nemodernizat. Se propune modernizarea tronsonului rămas, prin amenajarea carosabilului, trotuarelor, acceselor, zid de sprijin, rezolvarea scurgerii apelor pluviale şi iluminatul public, unde acesta nu este asigurat.
Lucrările de modernizare propuse conduc la creşterea gradului de urbanism al zonei, la protejarea şi îmbunătăţirea calităţii mediului înconjurător (diminuarea emiterii de praf, zgomot, noxe etc.), la creşterea nivelului confortului pentru participanţii la trafic, la sporirea siguranţei circulaţiei şi la sporirea capacităţii de circulaţie prin mărirea fluenţei traficului.
Studiul de fezabilitate a fost aprobat în Consiliul Local al municipiului, varianta a II-a recomandată de proiectant prin HCL nr. 903/13.10.2022.