Elab. exp. tehnice pentru podul rutier peste raul Mures, proprietatea UAT Ludus conform inventarului aprobat prin H.G. nr. 964/2002, pozitia nr. 6, fara cartea tehnica aferenta, pentru stabilirea starii tehnice actuale, fundamentarea masurilor de interventie, prevederea lucrarilor necesare ca podul sa corespunda legislatiei si normelor tehnice in vigoare si estimarea valorii lucrarilor necesare. Podul din beton precomprimat...
Elab. exp. tehnice pentru podul rutier peste raul Mures, proprietatea UAT Ludus conform inventarului aprobat prin H.G. nr. 964/2002, pozitia nr. 6, fara cartea tehnica aferenta, pentru stabilirea starii tehnice actuale, fundamentarea masurilor de interventie, prevederea lucrarilor necesare ca podul sa corespunda legislatiei si normelor tehnice in vigoare si estimarea valorii lucrarilor necesare. Podul din beton precomprimat a fost construit in anul 1973, cu urmatoarele caracteristici : - lungime 136 m, din care lungime suprastructura 120 m, 5 deschideri (8.70 + 28.50 + 45.60 + 28.50 + 8.70 m), latimea partii carosabile 8 m, doua trotuare cu latimea de 2.25 m fiecare. Amplasament: DJ107G km 32+372 Documentatia va cuprinde urmatoarele, nelimitativ : - starea tehnica stabilita dupa indicativ AND 522/2002; - piese desenate: plan de ansamblu, plan de incadrare in zona, releveu – sectiune plana, transversala si longitudinala; - rezultatul determinarilor distructive si nedistructive efectuate, fara afectarea structurala, pentru aprecierea caracteristicilor fizico-mecanice ale elementelor metalice si de beton ale suprastructurii si infrastructurii, - rapoarte de incercari (buletine de analiza si incercari) emise de laboratoare autorizate pentru efectuarea acestor incercari, pentru determinarea caracteristicilor prevazute de art. 38-79 din Normativul NP 103-2004; - studii de specialitate relevante conform norm. PD 95/2002; - precizarea adancimii de fundare; - calcule si verificari ale principalelor elemente de rezistenta; - specificarea tipului de lucrari necesare conform normativ A.N.D. nr. 554/2002; - specificarea necesitatii introducerii restrictiilor de tonaj si/sau viteza in scopul asigurarii sigurantei circulatiei, stabilitatii, rezistentei si sigurantei in exploatare, pana la aducerea obiectivului in stare tehnica corespunzatoare nivelului de calitate impus de reglementarile tehnice in vigoare; - precizari asupra modului de urmarire in exploatare si/sau a instituirii urmaririi speciale, daca este cazul, pana la executia lucrarilor necesare si pe parcursul desfasurarii acestora; - alte elemente pe care expertul le considera necesare, in afara celor solicitate, in vederea completarii tuturor informatiilor de care are nevoie achizitorul pentru respectarea exigentelor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, ale H.G. nr. 925/1995, precum si a celorlalte reglementari tehnice in vigoare; - raport de expertiza, care va cuprinde constatarile, conc1uziile si masurile de interventie rezultate ca urmare a expertizarii obiectivului si interpretarii datelor rezultate din studii, calcule si determinari, sub toate aspectele impuse de cerintele Legii nr. 10/1995, H.G. nr. 925/1995 si celelalte reglementari tehnice si legislative ce stau la baza actului de expertizare, precum si solutii tehnice de reparare si/sau consolidare. Se vor respecta toate normele in vigoare care stau la baza expertizarii.