Feedback
I.D.: 57017461

Elaborare documentatie tehnico economica

Data publicarii
18.05.21 Exista 129.441 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
27.09.21
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
Documente participare:
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul contractului il reprezinta elaborarea documentatiei tehnico-economice in vederea realizarii proiectului intitulat “Amenajare centru civic in Comuna Intregalde, jud. Alba", cu respectarea legislatiei in vigoare si anume HG nr. 907 / 2016 privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice. La elaborarea ...
Obiectivul contractului il reprezinta elaborarea documentatiei tehnico-economice in vederea realizarii proiectului intitulat “Amenajare centru civic in Comuna Intregalde, jud. Alba", cu respectarea legislatiei in vigoare si anume HG nr. 907 / 2016 privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice. La elaborarea documentatiei si intocmirea tuturor documentelor, prestatorul are obligatia de a aplica / respecta toate actele normative si prescriptiile tehnice in vigoare, aplicabile specificului contractului care face obiectul prezentei achizitii. De asemenea prestatorul va aplica / respecta si eventualele acte normative si prescriptii tehnice aplicabile, care intra in vigoare pe parcursul indeplinirii contractului, dupa caz. In urma obtinerii certificatului de urbanism, prestatorul este responsabil pentru elaborarea imediata a oricaror documentatii de specialitate necesare in conformitate cu cele prevazute de legea romana in vigoare si va obtine in numele beneficiarului toate avizele, acordurilor, autorizatiilor necesare realizarii studiului de fezabilitate. Orice document / documentatie / formular necesar de intocmit, entru/sau in legatura cu realizarea obiectului contractului, va fi intocmit de catre prestator, cu acceptul si in numele beneficiarului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI in cadrul proiectului intitulat MODERNIZARE SCOALA GENERALA INTREGALDE, COMUNA INTREGALDE, JUDETUL ALBA  
Prestare servicii de proiectare pentru 10 imobile aflate în administrarea DGASPC Alba, în care funcţionează servicii sociale  
Prestare servicii de proiectare pentru imobilele în care funcţionează Centrul de Îngrijire şi Asistenţă Abrud, precum şi pentru Centrul de Abilitare si Reabilitare Galda de Jos.  
Procedura de achiziţie organizată are ca obiect atribuirea contractului privind achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţie de lucări, necesare realizării obiectivului de investiţii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI CUGIR"- cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, conform specificaţiilor tehnice.  
“Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru construcţie blocuri sociale pe str. G. Bariţiu şi Ştefan cel Mare"  
Servicii de proiectare - faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii"REABILITARE ŞI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA", cod SMIS 121920 21.12.20
Servicii de proiectare - faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii"REABILITARE ŞI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA", cod SMIS 121920  
Servicii de proiectare faza PAC (DTAC) + P.T. + D.D.E.+ C.S. şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică, verificare tehnică şi supraveghere arheologică pentru obiectivul de investiţii: “Extindere reţea de iluminat public în Municipiul Alba Iulia pe străzile Victor Hugo, Bistra, Stadionului (inclusiv Aleea Sportivilor), Cindrel, Veneţia, Parâng, Orizont 18, Gardeniei, Garoafelor...  
Achizitie servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor la obiectivul de investiţii "Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor” in comuna Metes, localitatea Ampoita, jud Alba. 06.06.18
Proiectare – faza DTAC, DTOE, PT+CS+DE, verificare tehnică de calitate, inclusiv servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul: RENOVAREA ENERGETICĂ MODERATĂ A CLĂDIRILOR PUBLICE – COLEGIUL NAŢIONAL "HOREA CLOŞCA ŞI CRIŞAN" DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA 14.06.23