II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor :
Contractul are ca scop: Elaborare documentatie tehnico-economica si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie "Asfaltare DJ 178C, Radauti - Fratautii Vechi - Fratautii Noi - Bilca - Vicovu de Sus, km 1+800-23+276, judetul Suceava”
Serviciile solicitate sunt:
- Documentatii tehnice necesare în vederea obtinerii av...
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor :
Contractul are ca scop: Elaborare documentatie tehnico-economica si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie "Asfaltare DJ 178C, Radauti - Fratautii Vechi - Fratautii Noi - Bilca - Vicovu de Sus, km 1+800-23+276, judetul Suceava”
Serviciile solicitate sunt:
- Documentatii tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor / acordurilor / autorizatiilor
- Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor – P.A.C.
- Proiectul de organizare a executiei lucrarilor – P.O.E.
- Proiectul tehnic de executie, caiete de sarcini, detalii de executie
- Documentatia confidentiala
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii procedurii de achizitie a contractului de lucrari cât si pe perioada executiei lucrarilor
Conform Devizului general elaborat si aprobat de catre autoritatea contractanta, valoarea estimata a serviciilor este de: 500.000 lei fara TVA, din care:
? Cap. 3.5.4. - Documentatii tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor : = 70.000,00 lei
? Cap. 3.5.6. – Proiect tehnic si detalii de executie: = 390.000,00 lei
? Cap. 3.8.1. – Asistenta tehnica din partea proiectantului: = 100.000,00 lei
Documentatia tehnico – economica va fi întocmita în conformitate cu prevederile H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice.
Descrierea lucrarilor este disponibila în Studiul de fezabilitate si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Documentatia va fi inaintata pentru verificare verificatorilor de proiect, independenti de proiectant, conform prevederilor legale, desemnati de catre Autoritatea Contractanta. Prestatorul va asigura si obtinerea autorizatiei de construire.
Durata contractului: 36 luni de la emiterea ordinului scris de începere a prestarii serviciilor, din care :
o 1,5 luni pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice
o 34,5 luni pentru asistenta tehnica din partea proiectantului
TERMENUL LIMITA pana la care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire - in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numarul minim de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 13 zile.
Valoarea estimata = 500.000,00 lei