Feedback
I.D.: 47703502

Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL I

Data publicarii
02.07.20 Exista 140.032 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.08.20
Pretul estimativ:
1.650.483,00 RON - 1.650.483,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 02.07.20 Publicat la 15.07.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice (pe faze de proiectare) realizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi a conţinutului - cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi asistenţa tehnică din partea pro...
Obiectul contractului de servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice (pe faze de proiectare) realizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi a conţinutului - cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor aferente obiectivului menţionat mai sus, astfel: Etapa I • Studii de teren: detalierea sau refacerea dupa caz a studiului topografic si a studiului geotehnic pt.a asigura necesitatile specifice de proiectare • PAC: elaborarea documentatiei pt.obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor inclusiv obtinerea acestora, elaborarea documentatiilor necesare solicitate prin certificatul de urbanism • POE: elaborarea proiectului de organizare a executiei lucrarilor • PT + DDE + CS: elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini şi detalii de execuţie; ajustarea/completarea/modificarea proiectului tehnic ca urmare a recomandarilor verificatorului de proiecte • Verificarea proiectului de către verificatori de proiecte atestaţi pe specialităţi Etapa 2 cuprinde: • Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, inclusiv realizarea modificarilor aduse proiectului sub forma de dispozitie de santier si elaborarea programului de urmarire a comportarii lucrarii in timp. Termenul de prestarea contractului de achiziţie servicii proiectare si asistenta tehnica este de 25 luni pentru etapa I şi II astfel: • Detalierea studiului topografic si studiului geotehnic: 1 luna de la emiterea ordinului de incepere a serviciilor • Elaborare DTAC, respectiv PAC + POE : 2 luni de la emiterea ordinului de incepere a serviciilor • Elaborare PT + DDE+CS: 2 luni de la predare DTAC, emiterea autorizaţiei de construire / respectiv de la emiterea ordinului de începere • Asistenta tehnica pe perioada de executie a contractului: pe toată durata de execuţie a lucrărilor şi până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, începând cu data înscrisă în ordinul de începere a serviciilor corelată cu data începerii execuţiei lucrărilor • Material video prezentare investitie: 3 saptamani de la semnarea contractului. Valoarea estimată a contractului de Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii: Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL I este de: 1.650.483,00 lei fără TVA şi s-a determinat astfel: -studii de teren: 28.592,00 lei fara TVA -DTAC+PT+ DDE +CS, inclusiv verificare tehnica: 1.217.682,00 lei fara TVA -taxe pt.obtinere avize, acorduri si autorizatii: 15.000 lei fara TVA -asistenta tehnica din partea proiectantului: 389.209,00 lei fara TVA. Valoarea estimată a fost determinată din Devizul general elaborat la faza DALI de proiectantul general STARCOM EXIM S.R.L. Valoarea lucrărilor care se vor executa în baza acestui proiect este de 60.637.183 lei, fără TVA(cheltuieli pt.obtinerea si amenajarea terenului: 2.602.696 lei, cheltuieli pt.investitia de baza: 56.182.572 lei organizare de santier: 1.169.415 lei, cheltuieli pt. probe tehnologice, teste si predare la beneficiar: 682.500 lei) Nota: Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de 15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.161 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL II 03.08.20
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “MODERNIZARE STRĂZI ZONE DE DEZVOLTARE MUNICIPIUL ALBA IULIA LOT 1 – STRADA ALCALA DE HENARES (INCLUSIV LEGATURA CU STRADA GHEORGHE SINCAI)"  
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice pentru fazele: Autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare – (A.D), Autorizarea executării lucrărilor de construire (A.C.), Autorizarea executării organizării lucrărilor – (O.E.), Proiect tehnic (P.T.), Detalii de Execuţie (D.D.E.), Caiete de Sarcini (C.S.), asistenţă tehnica din partea proiectantului şi execuţia propriu-zisa a lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: Intervenţii în domeniul îmbunătăţirii condiţiilor de locuit Bloc G3-G4, strada A.I.Cuza, nr.12, Alba Iulia propus a se realiza în cadrul proiectului POCU 2014-2020 “Alba Iulia 360” , cod proiect 101639. 29.07.19
Servicii de proiectare faza D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.T., D.E., C.S, verificarea tehnică de calitate a PT şi detalii de execuţie, inclusiv servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie de lucrări privind obiectivul : Desfiinţare Construcţie Existentă (Bloc G2) şi Construire Parcaj Colectiv şi Amenajare Incintă  
Servicii de proiectare faza PAC (DTAC) + P.T. + D.D.E.+ C.S. şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică, verificare tehnică şi supraveghere arheologică pentru obiectivul de investiţii: “Extindere reţea de iluminat public în Municipiul Alba Iulia pe străzile Victor Hugo, Bistra, Stadionului (inclusiv Aleea Sportivilor), Cindrel, Veneţia, Parâng, Orizont 18, Gardeniei, Garoafelor...  
Achiziţia serviciilor de proiectare faza PAC (DTAC) +PT+DDE+CS, asistenta tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul: "VIABILIZARE AMPLASAMENT PENTRU CONSTRUCTIA DE LOCUINTE PENTRU TINERI DESTINATE INCHIRIERII-STRADA LALELELOR NR. 97A , etapa I, bloc 1 şi 2 Amenajări exterioare, lucrări necesare pentru asigurarea cu utilităţi ( apă-canal)  
Achiziţia serviciilor de proiectare faza PAC (DTAC) +PT+DDE+CS, asistenta tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul: "VIABILIZARE AMPLASAMENT PENTRU CONSTRUCTIA DE LOCUINTE PENTRU TINERI DESTINATE INCHIRIERII-STRADA LALELELOR NR. 97A , etapa I, bloc 1 şi 2 Amenajări exterioare, lucrări necesare pentru asigurarea cu utilităţi ( apă-canal)  
“EFICIENTIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN MUNICIPIUL ALBA IULIA – ZONA ŞANŢURILE CETĂŢII ALBA CAROLINA" - faza PAC (DTAC) + P.T. + D.D.E.+ C.S. şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică  
Servicii de proiectare faza PAC (DTAC) + P.T. + D.D.E. + C.S şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de execuţie a lucrărilor, pentru obiectivul de investiţii "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI A GESTIONĂRII INTELIGENTE A ENERGIEI ÎN INFRASTRUCTURA DE ILUMINAT PUBLIC ÎN MUNICIPIULUI ALBA IULIA", finanţat prin A.F.M. şi bugetul local  
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice pentru fazele: Autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare – (A.D), Autorizarea executării lucrărilor de construire (A.C.), Autorizarea executării organizării lucrărilor – (O.E.), Proiect tehnic (P.T.), Detalii de Execuţie (D.D.E.), Caiete de Sarcini (C.S.), asistenţă tehnica din partea proiectantului şi execuţia propriu-zisa a lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: Intervenţii în domeniul îmbunătăţirii condiţiilor de locuit Bloc G3-G4, strada A.I.Cuza, nr.12, Alba Iulia propus a se realiza în cadrul proiectului POCU 2014-2020 “Alba Iulia 360” , cod proiect 101639. 21.06.19