Obiectul contractului de servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice (pe faze de proiectare) realizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi a conţinutului - cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi asistenţa tehnică din partea pro...
Obiectul contractului de servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice (pe faze de proiectare) realizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi a conţinutului - cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor aferente obiectivului menţionat mai sus, astfel:
Etapa I
• Studii de teren: detalierea sau refacerea dupa caz a studiului topografic si a studiului geotehnic pt.a asigura necesitatile specifice de proiectare
• PAC: elaborarea documentatiei pt.obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor inclusiv obtinerea acestora, elaborarea documentatiilor necesare solicitate prin certificatul de urbanism
• POE: elaborarea proiectului de organizare a executiei lucrarilor
• PT + DDE + CS: elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini şi detalii de execuţie; ajustarea/completarea/modificarea proiectului tehnic ca urmare a recomandarilor verificatorului de proiecte
• Verificarea proiectului de către verificatori de proiecte atestaţi pe specialităţi
Etapa 2 cuprinde:
• Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, inclusiv realizarea modificarilor aduse proiectului sub forma de dispozitie de santier si elaborarea programului de urmarire a comportarii lucrarii in timp.
Termenul de prestarea contractului de achiziţie servicii proiectare si asistenta tehnica este de 28 luni pentru etapa I şi II astfel:
• Detalierea studiului topografic si studiului geotehnic: 1 luna de la emiterea ordinului de incepere a serviciilor
• Elaborare DTAC, respectiv PAC + POE : 2 luni de la emiterea ordinului de incepere a serviciilor
• Elaborare PT + DDE+CS: 2 luni de la predare DTAC, emiterea autorizaţiei de construire / respectiv de la emiterea ordinului de începere
• Asistenta tehnica pe perioada de executie a contractului: pe toată durata de execuţie a lucrărilor şi până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, începând cu data înscrisă în ordinul de începere a serviciilor corelată cu data începerii execuţiei lucrărilor
• Material video prezentare investitie: 3 saptamani de la semnarea contractului.
Valoarea estimată a contractului de Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii: Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL II este de: 697.945,46 lei fără TVA şi s-a determinat astfel:
-studii de teren: 18.224,37 lei fara TVA
-DTAC+PT+ DDE +CS, inclusiv verificare tehnica: 521.924,11 lei fara TVA
-taxe pt.obtinere avize, acorduri si autorizatii: 6.000 lei fara TVA
-consultanta: 101.248,74 lei fara TVA
-asistenta tehnica din partea proiectantului: 50.548,24 lei fara TVA.
Valoarea estimată a fost determinată din Devizul general elaborat la faza DALI de proiectantul general F.I.P. CONSULTING S.R.L.
Valoarea lucrărilor care se vor executa în baza acestui proiect este de 51.109.298,91 lei fără TVA.( C+M 39.866.172,51 lei fara TVAsi utilaje, dotari, active necorporale: 11.243.126,40 lei lei fara TVA.
Nota:
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15
În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de 15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art.161 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.